Ga naar inhoud

Windows 10 Update waarschuwing


james48

Aanbevolen berichten

Heren, er verschijnt in mijn computer een waarschuwing, het besturingssysteem van uw systeem is ouder dan Windows 10 build 2004.

Mogelijk ondervindt u problemen zonder te upgraden naar Windows 10 build 2004 of nieuwer.

Ik ben vergeten waar, maar ik heb het gisteren al eens eerder gelezen.

Is er misschien een mogelijkheid om mijn Windows 10 te updaten, alstublieft?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dotchiejack, bedankt. Ik kijk iedere week of er een Windows update is, en voer deze update's ook altijd uit. Nu staat er, You're up to date.

Is Windows 10 Build misschien iets wat op een andere manier vernieuwd moet worden?

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, james48 zei:

uw systeem is ouder dan Windows 10 build 2004.

Dan heb je al een paar onderdelenupdates aan u laten voorbij gaan. Mislukt misschien? Kijk dat eens even na in Geschiedenis van updates weergeven. Die link vindt je terug in Instellingen - Bijwerken en beveiliging - Windows Update

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, droske zei:

Dan heb je al een paar onderdelenupdates aan u laten voorbij gaan. Mislukt misschien? Kijk dat eens even na in Geschiedenis van updates weergeven. Die link vindt je terug in Instellingen - Bijwerken en beveiliging - Windows Update

 

Dank je wel, ik heb in de history gekeken, maar onder elke update staat, Successfully installed on ‎********

Ik heb ook nog even Recovery open geklapt, maar hopelijk is dat niet nodig.

Ik lees ook soms: heb je de nieuwste Build al gedraaid? Ik heb daar verder nooit mee te maken gehad?

Om later Windows 11 te kunnen gebruiken is het ook van belang dat dit in orde is, denk ik.

Windows 10 Home Updates 28-7-2021.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder Update history moet je Feature Updates (2) openklappen. Maak daarna alleen een screenshot van dat gedeelte. Dan zien we welke 2 Onderdelenupdates (dat is de Nederlandse term) jij geïnstalleerd hebt.

Zoiets als hieronder wil ik zien:

spacer.png

Versie 21H1 is de meest recente versie van Windows 10. Ik ben benieuwd met welke versie van Windows 10 jij nog werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, porrelaar zei:

Onder Update history moet je Feature Updates (2) openklappen. Maak daarna alleen een screenshot van dat gedeelte. Dan zien we welke 2 Onderdelenupdates (dat is de Nederlandse term) jij geïnstalleerd hebt.

Zoiets als hieronder wil ik zien:

spacer.png

Versie 21H1 is de meest recente versie van Windows 10. Ik ben benieuwd met welke versie van Windows 10 jij nog werkt.

Dank je wel Porrelaar, hier het Screenshot, alsjeblieft.

Feature Updates (2).png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij loopt dus helemaal geen versie achter. Je bent bij!

De waarschuwing ("het besturingssysteem van uw systeem is ouder dan Windows 10 build 2004") die jij af en toe te zien krijgt, klopt dus niet.

Net als dotchiejack begin ik aan malware te denken. Als je weer eens die waarschuwing krijgt, dan mag je er niet op klikken. Op dat moment moet je er een screenshot van maken. Daarna dat screenshot hier plaatsen.

Geef daarbij aan wanneer en waar je die waarschuwing kreeg. Was dat een waarschuwing in je browser? Ergens anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar waar zag je die waarschuwing? Was dat toen je browser open stond?

Als je die waarschuwing nog eens krijgt, dan graag een screenshot maken van het volledige scherm. Dus niet alleen van de melding zelf, maar ook van wat er omheen staat.

 

Deze melding is volgens mij niet afkomstig van Microsoft. Het Engels lijkt mij niet volmaakt: 'You may have problem...'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, zelf was ik ook van mening dat mijn Windows 10 Up to Date zou zijn.

Omdat er specifiek Windows 10 build 2004 bijstaat heb ik even een bericht naar PC Helpforum gestuurd,

er stond ook een knop bij, deze melding niet meer tonen, die heb ik niet ingedrukt, ik heb op het kruisje geklikt.

Als de melding weer verschijnt maakt ik een screenshot van het hele blad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.