Ga naar inhoud

Windows 10 Update waarschuwing


james48

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, james48 zei:

Als de melding weer verschijnt maakt ik een screenshot van het hele blad.

Perfect! Het zou een push melding kunnen zijn die geleverd wordt door je browser en die afkomstig is van een website aan wie jij hebt toegestaan om meldingen te versturen. Daar denk ik op dit moment aan. Welke browser gebruik jij altijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk altijd met Google Chrome,. 

Nu jullie het over malware hebben. 

Ik werk thuis met videoprogramna Edius X, Vistitle en NewBlue Pro7

Nu heeft iemand mij een paar dagen geleden verteld dat er ook een Upscale programma bestaat, alvorens het te kopen heb ik een trailversie geïnstalleerd, en gisteravond, na het voor de 1e keer openen verscheen deze melding. 

Het kan dus inderdaad een toevallige detectie geweest zijn? 

Ik heb vanmorgen naar het programma gekeken en vind de upscale tijd veel te lang duren, en om te kopen vind ik het te duur. 

Ik heb gisteravond voor de installatie een herstelpunt gemaakt, dus gaat het een uninstall worden, en daarna een Windows System Recovery. 

Wel heb ik vorige week ook toevallig zo een type melding gehad, met daarbij dat mijn systeem niet geschikt zou zijn voor een eventuele update naar Windows 11, dat speelde ook nee om deze vraag eens voor te leggen. 

Als er nog eens een melding komt dan maak ik direct een omgevings screenshot. 

aangepast door james48
Foute tekst
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, james48 zei:

Wel heb ik vorige week ook toevallig zo een type melding gehad, met daarbij dat mijn systeem niet geschikt zou zijn voor een eventuele update naar Windows 11

De opmerking dat jouw systeem niet geschikt zou zijn voor een eventuele update naar Windows 11 hoor je nu helemaal niet te krijgen. Zo'n melding kun je pas verwachten wanneer je de upgrade naar Windows 11 uit zou gaan voeren. Of wanneer je nu zelf een tooltje uitvoert, waarbij jouw pc getest wordt op de geschiktheid voor Windows 11. Uit zichzelf hoort zo'n melding niet te verschijnen.

Ik wacht een volgend screenshot van zo'n melding af.

aangepast door porrelaar
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.