Ga naar inhoud

Nieuwe computer Office Outlook 2019 - Geen afbeeldingen of link verwijzing.


Rene Outlook 2019

Aanbevolen berichten

Beste Allen,

Ik heb een nieuwe computer Windows 10 met Microsoft Office 2019. Outlook geïnstalleerd en ingesteld. Tot zover prima. Echter bij binnenkomende mail krijg ik geen afbeeldingen. logo's e.d. te zien.

Een aantal dingen zoals verzender in lijst al veilig toevoegen, op balk bovenin mail met diverse opties geklikt, bij vertrouwenscentrum aanpassingen gedaan maar geen enkel verschil. Nog steeds komen de mail binnen met een omtrek afbeelding met rood kruisje in hoek.  Ook een link wordt slecht doorverwezen naar internet.

Kunnen jullie mij nog een tip of oplossing geven hoe dit voor elkaar te krijgen?

Alvast mijn dank.

René

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Droske het gaat om aangekochte (officiële versie met code). Samen met de verkoper Office (outlook) herstel gedaan met opnieuw code invoeren. Helaas geen verandering.
Ik heb Office niet op cd/dvd.

Misschien nog goed om te vermelden dat het ik alleen gmail accounts gebruik. Voor de test even snel een outlook adres aangemaakt en dan schijnt hij wel afbeeldingen weer te geven.
Begreep ook dat gmail en Microsoft niet zo'n goede match meer is. Afbeeldingen zou dan volgens mij geen probleem mogen zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/7/2021 om 11:54, Rene Outlook 2019 zei:

bij vertrouwenscentrum aanpassingen

 

Stel dat zo eens in

afbeelding.png.ce07bf8afbbe355efd17112bd55f3ffe.png

Bevestigen met OK en nogmaals met OK.

Sluit Outlook en open deze opnieuw.

Nu zou het "probleem" moeten opgelost zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, dotchiejack zei:

Ik doe een poging.

Volgende al geprobeerd?

Open Outlook en klik op Nieuwe e-mail. In de geopende nieuw Email klik op Bestand en in het nieuwe venster op Opties.

In het nieuwe venster klik op E-mail en daarna op Editor opties (zie plaatje)

In het venster Editor opties klik op geavanceerd.

Bij Inhoud van e mail weergeven  Zorg dat Aanduidingen voor afbeeldingen weergeven is uitgevinkt. (zie plaatje)

Start Outlook opnieuw op en controleer of de foto's nu zichtbaar zijn.

 

 

 

 

pl2.jpg

pl1.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Droske,

Ook deze heb ik al eerder geprobeerd zonder resultaat. Nogmaals gedaan maar wederom geen resultaat. Onderstaand vb is zoals de mail verschijnt.
Ik hoop dat dit wat toevoegt. Met rechts klikken e.d. heb ik ook al geprobeerd op allerlei manieren maar net als bovenstaande zonder resultaat. 

Kan het probleem liggen tussen Microsoft en Gmail (Google)?

 

afbeelding.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Sluit Outlook.

  • Druk op de Windowstoets + r

  • Je komt nu in Eigenschappen van Internet.  Onder de beveiligingssectie vink je Versleutelde pagina's niet op schijf opslaan uit indien dat aangevinkt zou staan.

  • Open Outlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, droske zei:
  • Sluit Outlook.

     

  • Druk op de Windowstoets + r

     

  • Je komt nu in Eigenschappen van Internet.  Onder de beveiligingssectie vink je Versleutelde pagina's niet op schijf opslaan uit indien dat aangevinkt zou staan.

     

  • Open Outlook.

     

Beste Droske,

Windowstoets + r geeft bij mij uitvoer scherm. Zie bijlage.

Ik weet ook niet of het uitmaakt welke internet provider je gebruikt. Ik nl. Firefox.

 

afbeelding.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.