Ga naar inhoud

Nieuwe computer Office Outlook 2019 - Geen afbeeldingen of link verwijzing.


Rene Outlook 2019

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

15 minuten geleden, droske zei:

Ja, dat is de bedoeling!

En daarin typen wat ik schreef.

Ok dan gaat dat dus op zich goed. Misschien mis ik een stap in het verhaal Droske.
Als ik dan eigenschappen internet o.i.d. intype dan kom ik nergens. Krijg ik soort van foutmelding. Misschien doe ik hier iets fout.
Ik ben wat dat betreft een leek :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat @droske een instructie vergeten is:

 

  • Sluit Outlook.
  • Druk op de Windowstoets + r
  • Typ in dat venster : control inetcpl.cpl,,6
  • Je komt nu in Eigenschappen van Internet.  Onder de beveiligingssectie vink je Versleutelde pagina's niet op schijf opslaan uit indien dat aangevinkt zou staan.
  • Open Outlook.

Probeer dit eens.

 

 

 

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, nokiaprox zei:

Ik vrees dat @droske een instructie vergeten is:

 

  • Sluit Outlook.
  • Druk op de Windowstoets + r
  • Typ in dat venster : control inetcpl.cpl,,6
  • Je komt nu in Eigenschappen van Internet.  Onder de beveiligingssectie vink je Versleutelde pagina's niet op schijf opslaan uit indien dat aangevinkt zou staan.
  • Open Outlook.

Probeer dit eens.

 

 

 

Beste Nokiaprox,

Dank voor de aanvulling. Inderdaad kom ik zo bij Eigenschappen Internet, zie bijlage. Ik zie alleen de "versleutelde pagina ......" functie niet direct staan. Het zal wel heel simpel zijn maar helaas zie ik het niet.

Ik heb vandaag ook opnieuw Office geïnstalleerd maar helaas maakt dit geen verschil. Wat ik wel al eerder zei is dat bij de app mail en agenda de afbeeldingen wel gewoon zichtbaar zijn.
Wat ik dan niet snap is waarom niet bij Outlook 2019.

 

afbeelding.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog steeds zoekende, maar niet waar het moet.

 

Sluit Outlook.

Nadat je op de Windows toets + de r toets gedrukt hebt wordt het venstertje Uitvoeren geopend en daarin moet je de opdracht typen zoals ik je in onderstaande afbeelding toon.

afbeelding.png.fd8b5c3ae72e2cb7a494e49e35dddd30.png

Je kunt die opdracht vanuit het aanvullende antwoord van nokiaprox kopieren en in Uitvoeren plakken.

Klik dan op OK.

 

In het volgende venster scrol je naar Versleutelde pagina's niet op schijf opslaan

561625007_Outlook2019003.JPG.f95be0ca6348ad4d89c1957f25770df4.JPG

Dat item mag niet aangevinkt zijn. Indien dat toch zo is, verwijder het vinkje en klik op Toepassen en sluit het venster met OK.

Open nu Outlook.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, droske zei:

@Calvus

 

Ja, daarom heb ik alles nog maar eens herhaald met toevoeging van screenshots. Zo is het ook voor de volgers duidelijker.


Beste Allen,

Na laatste stappen lijkt Outlook weer de afbeeldingen te accepteren.

Ik wil iedereen bedanken voor de tips, het meedenken en de adviezen.

Groet

René

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.