Ga naar inhoud

Acer Extensa 2511-375G video problem


leolassie

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, Dasle zei:

Het kan nog alle kanten uit, toen deze laptop op de markt kwam werd deze volgens de specificaties die ik kan vinden geleverd met 4GB geheugen.

Was dat bij jou ook zo en heb je de geheugen modules van 2 X 4GB nadien geplaatst? Je zou eens kunnen proberen met maar  1 geheugen latje in je laptop.

Mocht dat niets opleveren dan zou ik eens proberen met de grafische driver van de Acer support site maar dan moet je eerst de driver die je nu gebruikt verwijderen.

Je download de driver van de Acer Support site, verwijder de driver die je nu geïnstalleerd hebt en kijk eens of de driver van Acer beter functioneert.

 

Klopt, heb deze laptop zo:n  2 jaar geleden gekocht ,zat toen 4 Gb  in , een half jaar geleden deze 2x4 GB gekocht en werkte prima , opeens tijdens gebruik viel het scherm weg enz. Ik ga deze tip (zodra ik tijd heb) uitvoeren. (een hele klus dat openmaken!)  wordt vervolgd!  PS  alvast weer bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Dasl , alles geprobeerd met de 2 ramkaarten maar niets veranderde , alle aansluitingen nagekeken enz niets gevonden, laptop weer dicht en starten weer. Nog steeds zonder de grafische driver. Na ong 1uur valt de laptop uit en niet meer aan de praat te krijgen. Ik was er klaar mee en heb uiteindelijk een andere laptop gekocht.  Vandaar deze late reactie. Ik wil iedereen bedanken voor de tijd en moeite en tot een volgend probleem?😅 (dus deze topic kan gesloten worden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Dasle sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.