Ga naar inhoud

Ryzen 5600X PC samenstellen


Aanbevolen berichten

Hallo, allemaal.

 

Ik zou graag wat advies of bevestiging hebben voor het samenstellen van een PC.

Ik rommel al een tijdje wat aan in mijn PC's en dacht dat mij dit wel ook lukken moest.

Ik heb de onderdelen bij elkaar gezocht bij Megekko.nl en wou graag weten als het de juisten zijn, gaat het optimaal werken ?

Wat ik mij het meeste afvraag is of alle kabels wel meegeleverd worden en of het motherboard wel gaat passen in de gekozen behuizing ?

Extra ssd kaarten en een grafische kaart heb ik nog liggen, die komen er later ook nog in.

Het betreft een Radeon RX 570. Ik neem aan dat in totaal een 600 watt voeding voldoende zal zijn.

 

Albert

 

546546.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me enkele maanden geleden ook een nieuwe desktop in elkaar geknutseld en heb daarvoor deze (klikje) Be Quiet! behuizing aangeschaft maar dan wel de "Red" versie.

Voor een tikje meer heb je een derde Pure Wings 140 mm ventilator en vooral een USB-C aansluiting.

De zijruit van gehard glas moet je er wel bijnemen echter de bijhorende verlichting is wel erg mooi.

 

Naamloos.png.a066b7c5fc16c345d09706a73cd2c8c4.png   Naamloos1.png.bb7fd28b739667329f9e8fae8c1763ec.png  

 

Ter info: mijn aankopen werden niet bij Megekko gedaan.

 

succes.png.20f27cb826431ef5323e2c52daa39f9e.png met je project!

                                                                                                                                                                                 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.