Ga naar inhoud

Download


Amonra

Aanbevolen berichten

Als ik van mijn Pc een video bestand ( O'Kaimos van Vicky Leandros) van mijn postvak IN naar mijn mobiel postvak IN  download en daarna deze via Wathsap wil versturen staat er: Bestand laden mislukt probeer Opnieuw. Dit gebeurd alleen met dit nummer. Andere videoclipsen kan ik gewoon versturen via Wathsap. Waarom het alleen met dit nummer niet lukt snap ik niet.  bestand is mp4 groote 9.78 mb. Deze mail is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware. 

wat nu ???

 

amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja dat lukt wel. Krijg de link plus de videoclip en die kan ik dan via  de App/ WhatsApp versturen. Als ik via de Pc / YouTube een video clip download doe ik dit als volg: Speel de clip af via YouTube en klik op Delen /Kopieren.

Klik dan op YouTubeDownloader /plak URL en kies Mp4 en grote b.v 14Mb en klik op DownLoad. De video clip wordt dan opgeslagen in de map "KeepVid-Free DownLoad. Hierna stuur ik het naar mijn Postvak In en van daar via de App Whats App naar vrienden. Gaat goed tot ik de clip verstuur Dan staat er : Opnieuw proberen of Bestand laden mislukt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij wel wat. Kan je mij stap voor stap vertellen hoe ik dat moet doen ??? Moet ik b.v een nieuwe download map voor dit programma maken of kan ik gewoon de  C:\KeepVid Free Downloaded Map gebruiken?? 

Ik heb het al geprobeerd maar kwam er niet uit.

 

 

 amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Amonra

 

1Ga naar het liedje op youtube en kopieer de url.

 

2Ga dan naar die website en geef die url in.

 

3Klik onder de url of het mp3 of mp4 moet zijn.

 

4klik op converteer.

 

5Het kan dat je naar een website word gestuurd sluit die terug je krijgt de optie om te downloaden.

 

6 klik op downlouden de video staat in de map met downloads.

 

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.