Ga naar inhoud

Gele veeg zijkant scherm


ictknechter

Aanbevolen berichten

Die gele veeg zal niet op je pc zitten, maar op de monitor van je pc of laptop. Ja, beetje flauw van mij, maar je moet zo duidelijk mogelijk beschrijven wat jij ziet.

 

Voor de helpers is het waarschijnlijk handig wanneer je een foto maakt van je monitor/beeldscherm met die gele veeg en die foto in een volgende reactie plaatst. Kies een achtergrond waarop de gele veeg goed zichtbaar is.

Met 'nieuwe drivers' bedoel je de driver voor de grafische kaart?

 

Zit die gele veeg altijd op dezelfde plek? Verplaatst hij zich niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, porrelaar zei:

Die gele veeg zal niet op je pc zitten, maar op de monitor van je pc of laptop. Ja, beetje flauw van mij, maar je moet zo duidelijk mogelijk beschrijven wat jij ziet.

Ja klopt op de monitor.

28 minuten geleden, porrelaar zei:

Voor de helpers is het waarschijnlijk handig wanneer je een foto maakt van je monitor/beeldscherm met die gele veeg en die foto in een volgende reactie plaatst. Kies een achtergrond waarop de gele veeg goed zichtbaar is.

Een foto kan ik momenteel niet maken 

29 minuten geleden, porrelaar zei:

Zit die gele veeg altijd op dezelfde plek? Verplaatst hij zich niet?

Nee de veeg verplaats zich niet.

29 minuten geleden, porrelaar zei:

Met 'nieuwe drivers' bedoel je de driver voor de grafische kaart?

Nee de driver van beeldscherm adapter en monitor. Grafische kaart zit er volgens mij niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er geen aparte (dedicated) grafische kaart in zit, dan maakt de grafische chip waarschijnlijk deel uit van de processor.

De beeldschermadapter is dan de grafische chip.

7 minuten geleden, ictknechter zei:

Een foto kan ik momenteel niet maken 

Dan wachten we totdat je wel een foto kunt maken van het fenomeen: de gele veeg.

En meld dan meteen of het over een laptop gaat (graag merk en typeaanduiding geven) of over een desktop pc.

 

Kijk ook eens naar de afbeeldingen in dit topic op Tweakers: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1755237

Daar is ook een gele streep / veeg te zien. Ziet het er bij jou ook zo uit?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad dezelfde veeg als op tweakers. Is de foto dan nog nodig?

Levovo Thikpad L390

43 minuten geleden, porrelaar zei:

Als er geen aparte (dedicated) grafische kaart in zit, dan maakt de grafische chip waarschijnlijk deel uit van de processor.

De beeldschermadapter is dan de grafische chip.

Dat dacht ik wel daarom heb ik daar het stuurprogramma van opnieuw ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.