Ga naar inhoud

APPS op Computer


Theo2602

Aanbevolen berichten

Kan men ANDROID apps op computer zetten? Volgens senioren.net wel, maar als ik dan de richtlijnen volg, wordt uiteindelijk de app op je smartphone geinstalleerd.

probleem is: ik heb een 'smartwatch', en daar heb je dus een app voor nodig. dat is ok, dat werkt perfect.

maar toen wilde mijn vrouw ook een 'smartwatch', wel van een ander merk, maar zij heeft geen smartphone.

dus probeerde ik de app voor haar watch ook op mijn smartphone te zetten. dat lukte, en dat werkte, maar dan werd de verbinding met mijn watch uitgeschakeld.

is er een oplossing om die beiden te laten werken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/9/2021 om 09:21, Theo2602 zei:

maar als ik dan de richtlijnen volg, wordt uiteindelijk de app op je smartphone geinstalleerd.

Klopt, maar dan heeft u het artikel bij senioren net niet goed gelezen (sorry).

Je kunt Android apps op een computer downloaden, maar .  .  .  —>>  de apps worden dan op de tablet of smartphone gezet zodra het apparaat internetverbinding heeft.

Dat wil zeggen dat de computer als een tijdelijk parkeerplaats wordt gebruikt.

 

Quote

Maar u kunt ook apps voor mobiele apparaten downloaden via de computer. De apps worden dan op de tablet of smartphone gezet zodra het apparaat internetverbinding heeft.

 

Op 17/9/2021 om 09:21, Theo2602 zei:

dus probeerde ik de app voor haar watch ook op mijn smartphone te zetten. dat lukte, en dat werkte, maar dan werd de verbinding met mijn watch uitgeschakeld.

is er een oplossing om die beiden te laten werken.

 

Neen, de app op de smartphone kunt ‘op één moment’ alleen met één smartwatch verbinding maken.

 

Maar tsja .  .  .  ., de feestdagen komen eraan  :santaclaus: :kerstman-computer:   .  .  . , doe een smartphone cadeau aan uw vrouw.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Theo2602 zei:

Dat cadeau geven heb ik geprobeerd, maar ze wil er geen.

ha ha ha 👍

En JA, het gevolg is dat de verbinding met 1 van de 2 wordt uitgeschakeld.

 

1 minuut geleden, Theo2602 zei:

waarom niet? mijn watch samen met mijn auto, of met mijn selfiestick werkt toch ook

 

 

Dat is iets anders.

Die app op de smartphone kan niet tegelijkertijd met 2 smartwatch verbinding maken. 

Je zou aan de ontwikkelaar van de app moeten vragen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een duidelijke uitleg:

Een groep wandelaars, allemaal met een Fitbit smartwacth.

Van die groep heeft maar één persoon een smartphone., waar Fitbit app is geïnstalleerd.

Het gaat hier dus om één app.

 

Ik denk dat die persoon met een smatphone blij is, dat niet alle Fitbit smartwacthes worden verbonden met zijn/haar smartphone.

Het heeft ook met beveiliging, bescherming & privacy te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.