Ga naar inhoud

Passwoord Kwijt


Theo2602

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw haar mail werkt perfect, en zijdacht dat zehet passwoord had opgeslagen. Toen ik outlook op haar mobiel wilde installeren, kwam er steeds dat het passwoord niet juist was.

ik zocht hier en kwam op een website, waar ze mij voor 1 dollar mijn passwoord zouden geven. dus moest ik allegegevens van mijn bankkaart geven, en dat durfde ik niet.

is er een andere mogelijkheid om dat passwoord terug te vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de volgens mij, simpelste methode gebruikt, namelijk passwoord vergeten. dan kreeg ik een code om dat te veranderen. dat lukte perfect.

maar toen ik dan op haar mobiel in outlook haar mailadres wou installeren, liep dat eerst normaal, maar toen kwam er een vraag naar

IMAP server voor inkomende mail en IMAP gebrukersnaam en IMAP sergver voor uitgaande mail, en ik weet niet wat daarmee bedoelt word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel gericht op Ipad ik heb Android

Snap dat niet, toen ik mijn mobiel kocht, zette ik mijn mail adressen daar in outlook, gewoon mailadres en 2x passwoord en alles was ok. Nu komt daar plots vanalles bij. raar genoeg ook als ik een extra mail account in mijn outlook op de computer wil zetten

zal iemand moeten zoeken met meer verstand dan ik

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.