Ga naar inhoud

Medion desktop


Frankyboy

Aanbevolen berichten

Goede morgen, sinds enige tijd durft de Medion desktop opstarten met een wit scherm. Je hoort even een ventilator draaien, stopt, en niks meer.

Door lang op de startknop te duwen sluit hij terug af.

Daarna lukt het meestal bij opnieuw starten dat hij doorstart. 

Echter nu niet meer. Scherm blijft wit ...

Iemand enig idee ?

Groeten,

Frank.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg de Medion, na enkele keren wachten en terug proberen, opnieuw gestart. 

Dan blijft hij in werking. Deze namiddag weg geweest en pc uitgedaan. Stekkerdoos aangelaten, en bij thuiskomst direct terug kunnen opstarten. Voor het slapen gaan leggen wij de stekkerdoos af. 

Dus veelal 's morgens opstart met wit scherm, er gebeurt niks, nada. Er zit al een nieuwe voeding in , ongeveer 4 jaar. Toen deed hij helemaal niks.

Ik zal proberen met de stekkerblok aan te laten.

Frank.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens gekeken of alle stekkers intern wel goed vast zitten en de pc stofvrij is?

Het zou hier ook namelijk zomaar een probleem in een van de contacten kunnen zijn. Zorg, voordat je aan de gang gaat met de binnenkant, dat alle randapparaten en de stroom ontkoppeld zijn. Hou volgens even voor de zekerheid 10 seconden de centrale verwarming vast voor statische ontlading. Controleer dan even alle connectors.

 

Zit er veel stof in de kast, kun je deze schoon blazen met een busje perslucht. Action is daarvoor inmiddels mijn vaste leverancier ;)

Wanneer je een ventilator schoon blaast, hou deze dan even met bijvoorbeeld een potlood geblokkeerd. Anders gaat de fan te hard draaien en blijft het vuil zitten.

aangepast door Captain Kirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.