Ga naar inhoud

systeemfout email windows 10


Aanbevolen berichten


16 minuten geleden, falstring zei:

om maar eens te beginnen:

heb je internetverbinding?

heb je al: ga start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten' gedaan?

heb je al gechecked of er een storing is bij je provider?

Beste ja heb ik allemaal gecontroleerd ik heb internetverbinding . heb opnieuw opstarten gedaan en er is geen storing bij mijn internet provider .

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 minuten geleden, ictknechter zei:

Verwijder je account zet het opnieuw er in en normaal werkt het dan terug. Heb dit ooit ook gehad.

Heb ik al gedaan account verwijderd en dan weer terug er in gezet maar het werkt nog steeds niet .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ok we gaan eens alles opnieuw instellen.

 

Om de app opnieuw te installeren doe je het volgende:

1. Druk op de zoekfunctie op de taakbalk en typ in het zoekveld "Powershell".
2. Druk met de rechtermuisknop op Powershell en selecteer "Als administrator uitvoeren".
3. Typ (of kopieer en plak) het onderstaande commando in Powershell en druk op enter:

get-appxpackage *microsoft.windowscommunicationsapps* | remove-appxpackage

4. Vervolgens kun je de app weer installeren vanuit de Windows Store

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...