Ga naar inhoud

Command DISM error 605


ada9836

Aanbevolen berichten

Op 3/11/2021 om 19:29, Maxstar zei:

We gaan eerst even verder kijken met de volgende tool, dit om te kijken naar de aanwezigheid van - lvuvc64.sys - die de BSOD's veroorzaakt.

Als dat zo zou zijn, heeft dat dan niet met een Logitech Webcam driver te maken? Om welk model zou het dan gaan en is er een compatibele driver geïnstalleerd als die tenminste voor deze Windows versie beschikbaar is? Is het daarom niet logischer dat dit eerst wordt onderzocht? Zijn daarvoor al die scans en logs nodig of is dat alleen maar voor de show en om indruk te maken Maxtar?

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Droske, waarom zou ik indruk willen maken? Ik kan mij ook de moeite besparen om al de gevraagde acties uit te voeren, er zijn leukere dingen.

Wat betreft de Webcam - model V-UAX16 - P/N 861306-0000 - PID LZ643BR

Webcam is reeds enkele dagen afgekoppeld en software werd ook verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, droske zei:

Als dat zo zou zijn, heeft dat dan niet met een Logitech Webcam driver te maken? Om welk model zou het dan gaan en is er een compatibele driver geïnstalleerd als die tenminste voor deze Windows versie beschikbaar is? Is het daarom niet logischer dat dit eerst wordt onderzocht? Zijn daarvoor al die scans en logs nodig of is dat alleen maar voor de show en om indruk te maken Maxtar?

Hoi Droske,

Ja, in de minidump zie je dat die file verantwoordelijk is voor de BSOD, vandaar dat ik de software van Logitech reeds heb laten verwijderen. Verder werkte DISM en SFC niet, daar zijn al die vervolgstappen voor. CHKDSK heeft problemen opgelost, met ListChkdskResult krijg je gedetailleerde informatie over schijfcontrole. Daarna werkte DISM weer, maar SFC nog niet. Daarom heb ik eerst gekeken naar de services met FSS en mogelijke corrupties. Daarna vraag ik de CBS.log op, want iedere run van SFC wordt geregistreerd in dit logbestand. Dus ook als er problemen zijn, zal je dat in dit logbestand zien. FRST heb ik vervolgens laten uitvoeren voor een extra controle van services en de aanwezigheid van bepaalde files waar SFC problemen gaf.

@ada9836 Voer nu nogmaals de System File Checker uit en laat het resultaat even weten. Indien die weer op een bepaald percentage blijft hangen upload dan op nieuw een kopie van de CBS map naar www.filedropper.com

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Fijn dat er geen problemen meer zijn. Met het bestand 'lvuvc64.sys' hoef je verder niets te doen. Indien je de webcam weer in gebruik neemt, installeer dan wel de meest recente drivers die bij Logitech beschikbaar zijn.

FRST kan je op de onderstaande manier verwijderen. FSS, SFCFix en ListChkdskResults kan je handmatig verwijderen.


Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.