Ga naar inhoud

OneNote in Desktop computer synchroniseren met OneNote 2019 op Mobiele telefoon?


james48

Aanbevolen berichten

Hallo,  Microsoft OneNote 2019 is op mijn Desktop computer en via Playstore op mijn Mobiele telefoon geïnstalleerd, ook OneDrive is ingelogd.

 

Microsoft OneNote heeft zelf een ander emailadres in One Note in mijn Mobiele telefoon geplaatst wat eindigt met @outlook.com 

 

In mijn Desktop computer eindigt het emailadres met @ziggo.nl

 

Nu wil ik graag weten hoe je OneNote 2019 van Desktop computer en Mobiele telefoon (en later Laptop) veilig met elkaar verbinden moet?

 

Moet en kan ik het emailadres @outlook.com in de telefoon ook veranderen in @ziggo.nl?

One Note - Info.png

One Note - Open.png

One Note - Share.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, maar ik ben er mee gestopt, ik vind OneNote van Microsoft veel te moeilijk om te synchroniseren met je mobiele telefoon, hetzelfde emailadres werkt niet, dan moet je een alias emailadres gebruiken wat ook niet werkt.

Google Keep gaat bijna helemaal automatisch en kan zonder problemen heel snel geïnstalleerd worden op je Desktop, Laptop en Mobiele telefoon.

Ik wilde OneNote uitproberen omdat je in OneNote ook een wachtwoordt kunt installeren, maar voorlopig lijkt het mij beter om gewoon Windows Keep te gebruiken.

 

Voor mij is deze topic opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.