Ga naar inhoud

Brownser Microsoft Edge


deschachtm

Aanbevolen berichten

hallo, ik krijg nu al bijna een week lang, bij opstart pc een melding dat mn brownser onverwacht werd afgesloten terwijl dit niet zo is, ik sluit mooi alle programma's af en afsluiten pc.  Ik sluit meestal gewoon dit bericht en kan verder, heb ook al eens op herstellen geduwd

ik zie geen problemen verder met internet maar vraagje kan dit duiden op iets

heb wel problemen met mn usb poorten die niet goed werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat edge wil altijd meer dan je wilt....

begin eens met deze:

sluit alle toepassingen

klik rechts op de taakbalk, start taakbeheer, ga tabblad opstarten, en schakel daar alles uit behalve de antivirus en evt wifi.

sluit venster netjes af

ga start/afsluitmenu

kies de optie 'opnieuw opstarten' (alleen met deze optie zal windows uit het geheugen worden gehaald, en bij het weer aan gaan zichzelf weer helemaal vers en fruitig in het werkgeheugen opbouwen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Falstring, sorry, heb gisteren pas laat uw berichtje ontvangen maar vond die taakbeheer niet direct terug, kreeg allerhande schermen en plots was gans mn internet en email weg.  Ben nu opnieuw aan het zoeken en heb het gevonden (denk ik) maar zie niet direct wat ik hier moet uitschakelen.  Is dit niet met controle alt delete dan zie ik ook taakbeheer staan en allerhande processen.  Sorry ik ben hier een leek in, in IT

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
  • kape opende dit topic
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.