Ga naar inhoud

exell voor een lijst met gegevens


bastet

Aanbevolen berichten

hierbij een bestand dat een mengeling is van beide bestanden.

Om bij de bladen te komen die enkel voor u bedoeld zijn zal je de knop administratie moeten gebruiken. de computer weet niet wie voor het scherm zit

Ps sorry voor sommige verkeerde vertalingen dat is het werk van mr. google. die zin aan te passe op blad art vanaf cel BB1

adressen voorbeeld (2).xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij Adresses 2 extra velden nl Categorie en Opmerkingen.

 

B Liste nu de mogelijkheid om alles aan te passen behalve Artikel en Hoeveelheid. Persoonlijk zou ik dit formulier exclusief voorbehouden voor uitgaande artikelen.

 

Bij Inventaire nu de mogelijkheid om een Donateur in te vullen. Ook wordt elke inbreng geregistreerd in de rechtse tabel.

Bastet_Database_III_wb.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, bakerman zei:

Bij Adresses 2 extra velden nl Categorie en Opmerkingen.

 

B Liste nu de mogelijkheid om alles aan te passen behalve Artikel en Hoeveelheid. Persoonlijk zou ik dit formulier exclusief voorbehouden voor uitgaande artikelen.

 

Bij Inventaire nu de mogelijkheid om een Donateur in te vullen. Ook wordt elke inbreng geregistreerd in de rechtse tabel.

Bastet_Database_III_wb.xlsm 48 kB · 5 downloads

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga het nu uitproberen met meerdere adressen en gegevens , ziet er alleszins helemaal goed uit

ik laat zeker nog iets weten hoe het werkt, wnat het zo tegen einde week toch wat in orde moeten zijn

 

ik hoop dat ik de inventaris wat kan leegmaken achteraf, wnat die moet ik nog helemaal krijgan, alsook nog een reeks ontbrekende coördinaten

 

heel erg merciekes hoor en liefs, maria-rita

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo bakerman, ik zet er nnu maar de titel bij omdat ik vrees dat het anders gaat mislopen.

 

als ik een fout heb gemaakt in de lijst bijvoorbeeld biefsteak aangeduid ipv aliments ; kan ik dat niet wijzigen en niet wissen

ik kan enkel wijzigen in de lijst onderaan

 

de datum draait hij soms om: bijvoorbeeld 06/12/2021 dat zet hij in de lijst onderaan op 12/06/2021

 

in inventaire op dashboard kan ik geen nieuw product ingeven; dan geeft hij een foutmelding

in dezelfde inventaire krijg ik maar een gedeelte van de items te zien, hij geeft een foutmelding als ik iets in de lijst wil selecteren

 

zou u me daar aub.nog even bij willen helpen; dank je wel en liefs, maria-rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Selectie en datum probleem opgelost.

 

Wat betreft het wijzigen of wissen. Van zodra je op Toevoegen hebt geklikt kan je inderdaad product of aantal niet meer wijzigen.

 

Dit is speciaal gedaan om je inventaris te beschermen. Als je na het opslaan begint te morrelen aan artikel of hoeveelheid wordt het zeer moeilijk om je inventaris

 

correct bij te houden. Het is dus een kwestie van goed controleren voordat je op toevoegen klikt.

 

Wat betreft het inventaris formulier kan ik je opmerkingen niet repliceren.

 

Wat betreft enkel een gedeelte van de items te zien krijgen is het idd. zo dat vanaf je een categorie kiest je enkel die artikels te zien krijgt die al opgeslagen zijn onder die categorie.

 

Vind je een bepaalde categorie of artikel niet in de lijst vul je deze gewoon in in de vakken en klikt op toevoegen.

 

 

Bastet_Database_IV_wb.xlsm

aangepast door bakerman
Link naar reactie
Delen op andere sites

okidoki, super en nog vergeten te melden in liste van dashboard geeft hij et volledig tel nr niet weer; het laatste cijfer verdwijnt

* is er een reden waarom er overal "geleverd" moet ingevuld worden?

* moet overal de cds ingevuld worden? ik heb daar nu 0 gezet omdat ik er anders niet voorbij geraakte

 

hij plaatst de datum van de 12de maand nog steeds omgekeerd; hij maakt van 02/12/2021 ; 12/02/2021

 

ik tracht morgen enkele honderden adressen en namen toe te voegen en hun goederen in te vullen

als ik vastloop met fouten, moet ik dan alles helemaal opnieuw doen? 

ik zie dat ik in het vorige bestand met fout 1004 niet meer kan invoegen; enfin, de vraag is wat doe ik als ik vat loop

 

bij de gegevens van de mensen heb ik soms enkel een voornaam en een tel nr of enkel een achternaam.... moet ik in de lege cellen iets plaatsen of mogen die leeg blijven?

 

veel vragen maar toch weeral heel erg bedankt hoor en heel praktisch is ook dat ik in de lijst onderaan van iedereen kan zien wat hij/zij allemaal al gekregen heeft

 

ik word hier heel erg blij van, t gaat helemaal in orde komen, liefs, maria-rita

 

image.thumb.png.3ffb3ca8ed8d3e05c9fe91043dbdb06a.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het tel.nr heb ik de kolombreedte een beetje vergroot. kijk eens na of het volledige nr nu weergegeven wordt.

 

Bij mijn testen moet Datum ontvangen, Geleverd of CDS niet noodzakelijk ingevuld zijn bij het nieuw opslaan of aanpassen.

 

Probleem bij de datum is dat ik met een Engelse versie werk en die kan blijkbaar afwijken van de jouwe. Probeer het nieuwe bestand eens uit.

 

Naam EN Voornaam MOETEN ingevuld worden voor het correct werken van formulier Adresses en Liste.

 

Ik heb geen fouten meer gekregen bij het testen van alle formulieren maar moest dit gebeuren klik dan op Beëindigen in het foutcode venster en sla je bestand op.

 

 

Bastet_Database_V_wb.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.