Ga naar inhoud

Beschadigde systeembestanden


Leono

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, Leono zei:

Overigens, Passer: vergeet alstublieft niet het accent aigu op mijn naam.

sorry, had ik nog niet opgemerkt, dat er zo'n ding moest opstaan

tja : hier afbeelding.png.aa86acd0df8f42be90fe20ee856e15c5.png merk je het niet hé  - sorry: je had het over die andere site: dààr staat het wel in ('k had er niet aan gedacht... :( )

 

Enne: laat zo'n dingen toch geen obsessie worden?  (dat zijn ze toch niet waard?  :) - nu ja: ieder zijn meug natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar had ik nu ook weer niet aan gedacht, Passer: dat je mijn naam waarschijnlijk slechts vluchtig op een andere website had gezien.

Ik probeer het cookieraadsel voorlopig wel op te lossen, maar anderzijds denk ik ook geregeld: als er geen oplossing is, is er ook geen probleem.

Gewoon niet naar de cookievoorraad kijken is al een mogelijke oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Léon, 'k ken gratissoftware ook al een tijdje en 'k kom er elke dag wel eens kijken, maar 'k vind de beantwoording van vragen er wat onoverzichtelijk, goed voor vragen met een kort antwoord, maar niet om uitgebreidere dingen (zoals hier) te gaan posten. Maar 'k heb er ook al wel eens een paar keer gepost, daar niet van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.