Ga naar inhoud

Knipsel afdrukken.


Dummy

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Als ik met het knipsel programma van win 10 een knipsel wil afdrukken (Ctrl +P) dan komt in het vakje "Papiergroote" telkens 4x6inch en moet ik scrollen naar A4 formaat. Is er een mogelijkheid om dit standaard op A4 te zetten?

Alle andere afdrukwerk is normaal.

Alleen het knipsel programma heeft dit formaat en het lukt mij niet dit te veranderen.

Groeten,

Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou (eventueel) kunnen dat er "voorkeurinstellingen" ingesteld staat voor printen van de resultaten van knipprogramma's. Om dit na te kijken, moet je onderstaande eens bekijken (geplukt uit de handleiding van jouw printer) :

 

"Om tijd te besparen, kunt u gebruikmaken van afdruksnelkoppelingen met afdrukvoorkeuren. In een afdruksnelkoppeling worden de opties bewaard die u hebt ingesteld voor een bepaalde afdruktaak, zodat u al deze opties in één muisklik kunt instellen. Ga hiervoor naar het tabblad Afdruksnelkoppeling, selecteer een afdruksnelkoppeling en klik dan op OK.


Om een nieuwe afdruksnelkoppeling te maken, nadat u de instellingen hebt gewijzigd in het tabblad Layout of Papier/kwaliteit, klikt u op het tabblad Afdruksnelkoppelingen en dan op Opslaan als en voert u een naam in, en klikt u op OK.


Om een afdruksnelkoppeling te verwijderen, selecteert u die en klikt u op Verwijderen."

Link naar reactie
Delen op andere sites

kape en falstring .

Dor de accurate beschrijving van de oplossing voor mijn probleem was de klus in vijf minuten geklaard.

Bij papier en lay-out stond  4x6inch, met één klik naar A4 aangepast en probleem opgelost.

Bedankt voor de zoveelste oplossing voor mijn Pc problemen.

Groeten

Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.