Ga naar inhoud

adobe digital editions foutmelding


chrisv

Aanbevolen berichten

 

 

 

Hallo,

Ben bezig e-books van de lokale openbare bibliotheek in te lezen via mijn Windows laptop naar een e-reader (ebup format). Hierbij heb ik Adobe Digital Editions (ADE) gedownload, geïnstalleerd en geautoriseerd om boeken over te mogen zetten naar een e-reader.  Ik download eerst de link, deze open ik met ADE. Maar nu krijg ik de volgende foutmelding (zie bijlage). Heb ADE al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd!. Wat te doen??

Alvast dank, Chrisv

 

 

afbeelding.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb ik gedaan. Krijg de melding dat de verwijdering alleen tot stand gebracht kan worden als ik gedurende het  hele proces online ben. Telkens weer geprobeerd terwijl ik absoluut zeker online was. Bleef de melding krijgen!

Heb ook ADE grondig verwijderd met Revu uninstaller en opnieuw geïnstalleerd, maar dan zitten de autorisatie gegevens er toch automatisch in (??) Hoe kan ik dat omzeilen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.