Ga naar inhoud

Apple Ipad


Amonra

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, Amonra zei:

Op de Apple Ipad van mijn vrouw staan 297 berichten die ik wil verwijderen . Ik moet ze echter stuk voor stuk markeren (niet te doen). Hoe kan ik ze allen markeren en met een klik verwijderen??

 

Amonra

 

Je hebt niet vermeld dat ALLE mails verwijderd mochten hoor wel dat je 297 berichten wil verwijderen. Zou dus ook kunnen dat er in totaal 500 berichten aanwezig zijn waarvan je er 297 wil verwijderen.

 

Als je iets verder kijkt dan je neus lang is zou je nadat je op de wijzig knop geklikt hebt in het volgend scherm ook selecteer alle zien staan. Gewoon op klikken dus en nog op de prullenbak klikken. Zo simpel kan het soms zijn. Veel succes.

 

1076657932_Bestand_000(1).thumb.png.0e279767522b21b9cef3e0b63eacbeeb.png

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Amonra zei:

 en onder staat geen prullenbak .

 

 

 

De prullenbak is bij mij pas actief vanaf dat er een bericht geselecteerd is dat je wil verwijderen.

 

Hoe oud is die Ipad en van welke softwareversie is die Ipad voorzien? Ga naar instellingen-> Algemeen-> Info.

Momenteel staat er bij mij versie 15.1 op. Software update kan je normaal gezien uitvoeren via instellingen-> Algemeen> Software-update.

 

Kijk ook onderstaande tips eens na.

 

https://drfone.wondershare.com/nl/erase-iphone/permanently-delete-emails-from-ipad.html

 

https://lekkerscherp.nl/hoe-delete-je-al-je-mails-op-je-ipad-iphone/

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

De SoftWare versie : 12.5.5 

Instelling : Automatische Up Date Aan

Er staat : De SoftWare is Up to Date

 

Ik heb je aanwijziging opgevolgd en via Aanw. 2  gelukt de meeste berichten te verwijderen er zijn nog maar 15 berichren over die ik niet weg krijg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.