Ga naar inhoud

Apple Ipad


Amonra

Aanbevolen berichten

Die 15 ongelezen berichten kunnen al in je Prullenmand staan. Berichten die jij ongelezen verwijdert, zullen als ongelezen gemarkeerd blijven, totdat je de prullenmand hebt geleegd. Had je de prullenmand al geleegd?

Wanneer die 15 ongelezen berichten in je prullenmand zitten, dan leeg je dus de prullenmand.

 

Wil je alleen maar dat het aantal ongelezen berichten 0 (nul) wordt, dan doe je het volgende:

Tik op Ongelezen.

De ongelezen berichten zullen getoond worden in een lijst.

Tik dan op Wijzig (dat staat bovenaan).

Selecteer alle 15 berichten door een voor een op de 15 selectierondjes te tikken. In de rondjes komt dan een vinkje (v) te staan

Klaar met selecteren? Dan tik je onderaan op Markeren. In het menu dat verschijnt tik je dan op Markeer als gelezen.

Er zal daarna geen aantal meer staan achter Ongelezen.

 

Met een afbeelding ter illustratie:

61e82b6e4a3af-Ashampoo_Snap_2022.01.19_1

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, porrelaar zei:

Die 15 ongelezen berichten kunnen al in je Prullenmand staan. Berichten die jij ongelezen verwijdert, zullen als ongelezen gemarkeerd blijven, totdat je de prullenmand hebt geleegd. Had je de prullenmand al geleegd?

Wanneer die 15 ongelezen berichten in je prullenmand zitten, dan leeg je dus de prullenmand.

 

Wil je alleen maar dat het aantal ongelezen berichten 0 (nul) wordt, dan doe je het volgende:

Tik op Ongelezen.

De ongelezen berichten zullen getoond worden in een lijst.

Tik dan op Wijzig (dat staat bovenaan).

Selecteer alle 15 berichten door een voor een op de 15 selectierondjes te tikken. In de rondjes komt dan een vinkje (v) te staan

Klaar met selecteren? Dan tik je onderaan op Markeren. In het menu dat verschijnt tik je dan op Markeer als gelezen.

Er zal daarna geen aantal meer staan achter Ongelezen.

 

Met een afbeelding ter illustratie:

61e82b6e4a3af-Ashampoo_Snap_2022.01.19_1

Na het tikken op Wijzig staat  staat gereed en onderin " Nieuwe Postbus"   zie bijlage. 

20220120_112802.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je laatste afbeelding laat je het overzicht van alle postbussen zien. Je mag daar niet op Wijzig tikken. Je wilt toch geen postbus gaan verwijderen of een postbus erbij gaan maken?

Tik dus bovenaan op Gereed.

Daarna zie je nog steeds het overzicht van alle postbussen, maar zonder rondjes (met vinkjes) ervoor.

Tik dan op Ongelezen.

Alleen de ongelezen berichten zullen getoond worden in de linker kolom.

Dan pas mag je op Wijzig tikken.

Selecteer dan een voor een alle ongelezen berichten door op het rondje voor ieder bericht te tikken.

Als je klaar bent met het aanvinken van alle ongelezen berichten, dan tik je onderaan op Markeer.

In het menu dat dan verschijnt, tik je op Markeer als gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, porrelaar zei:

In je laatste afbeelding laat je het overzicht van alle postbussen zien. Je mag daar niet op Wijzig tikken. Je wilt toch geen postbus gaan verwijderen of een postbus erbij gaan maken?

Tik dus bovenaan op Gereed.

Daarna zie je nog steeds het overzicht van alle postbussen, maar zonder rondjes (met vinkjes) ervoor.

Tik dan op Ongelezen.

Alleen de ongelezen berichten zullen getoond worden in de linker kolom.

Dan pas mag je op Wijzig tikken.

Selecteer dan een voor een alle ongelezen berichten door op het rondje voor ieder bericht te tikken.

Als je klaar bent met het aanvinken van alle ongelezen berichten, dan tik je onderaan op Markeer.

In het menu dat dan verschijnt, tik je op Markeer als gelezen.

Sorry ik kom er niet uit dus stop ik er mee . Bedankt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/1/2022 om 19:26, clarkie zei:

Staan die mails nog op een of andere webmail ( van je provider of Gmail of.....)? dan kan je die daar verwijderen.

 

Op bovenstaande kwam GEEN antwoord.

 

Als je in onderstaand scherm op Ongelezen klikt krijg je in een volgend scherm de ongelezen mails in beeld. Ik althans toch.

Dan kun je ze toch verwijderen!!!

 

Op 19/1/2022 om 13:14, Amonra zei:

Ik snap het niet. Bij Postbussen staat : Ongelezen 15 ect. zie bijlage .als ik op wijzig klik staat er Gereed.

2022-01-20_19h05_24.png.587fa6258d7e3c3101109a9ba4bda9f1.png

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan Gmail niet openen, kan dus niet inloggen. Er staat : Er is iets mis gegaan. Probeer het later opnieuw. 

Ik heb alle opgegeven stappen gevolgd ,en als ik op Ongelezen tik verschijnt er onderin : Nw.Postbus.

Ik heb ook Ongelezen berichten aangevinkt. Er staat onderin geen Markeer maar Nw Postbus . Snap je dan dat ik het boekie zoek raak ????? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/1/2022 om 14:11, Amonra zei:

Ik kan Gmail niet openen, kan dus niet inloggen. Er staat : Er is iets mis gegaan. Probeer het later opnieuw. 

Ik heb alle opgegeven stappen gevolgd ,en als ik op Ongelezen tik verschijnt er onderin : Nw.Postbus.

Ik heb ook Ongelezen berichten aangevinkt. Er staat onderin geen Markeer maar Nw Postbus . Snap je dan dat ik het boekie zoek raak ????? 

Ik krijg geen antwoord meer dus kan de topic orden gesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al vele jaren lid van deze site en ben altijd vriendelijk behandelt en werd prima geholpen maar bespeur nu een kentering . Waarom, om dat ik soms niet de juiste reactie of antwoord geef  ????  Niet iedereen is het zelfde en soms is geduld een schone zaak.

Amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Amonra,

Clarkie en ik hebben geprobeerd jou te helpen, maar het lukte jou niet om de aanwijzingen correct op te volgen.

Jij schrijft dat je de aanwijzingen wél correct hebt opgevolgd, maar dat ze niet lijken te kloppen.

Ik kwam toen tot de conclusie dat ik blijkbaar niet duidelijk genoeg was in mijn uitleg. Ik kan het niet beter, en daarom stopte ik met helpen. Ik schreef dat ook in mijn vorige reactie.

 

Ik wil nu nog wel een poging doen om het aantal ongelezen berichten op nul te krijgen, maar dan gaan we een andere route volgen.

Als eerste wil ik je vragen of je de Prullenmand van de app Mail op de iPad al geleegd hebt. Heb je dat nog niet gedaan, doe dat dan eerst.

Weet je niet hoe je de Prullenmand van de app Mail leegt, zeg dat dan. Dan zal ik het uitleggen, zo goed als ik kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.