Ga naar inhoud

icecream Ebook Reader


Dummy

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik heb mij het Eboek arduino voor dummies gekocht . Om dit te lezen gebruik ik  de gratis versie van icecream E-boek reader. Om dat er vele schema's instaan wilde ik die kopieren naar arduino maar dit lukt niet met de gratis versie. Elke minuut word het lezen onderboken voor 5 sec om mij bijna te dwingen te upgraden naar de pro versie die dit wel kan en die mij 20 € zou kosten.

Is er iemand die een gratis E-boek reader kan aanraden met de kopiëren functie ?

Misschien is deze vraag niet geschikt voor het helpforum, maar hier kan ik de meeste mensen bereiken met kennis van deze zaken.

Dank u

dummie

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het E boek staan lessen en voorbeelden van projecten die je met een arduino bord kan uitvoeren. In deze voorbeelden staat ook de software die je nodig hebt om bv.. led lichtjes te laten branden of een stappenmotor te laten draaien.

In de eerste afbeelding staat de tekst zoals hij in het boek staat in de tweede afbeelding is het arduino scherm waarin je de tekst moet schrijven of plakken. om het bord te programmeren.

icecream E-boek reader geeft zelf toe dat tekst kopieren niet mogelijk is met de gratis versie.

Ik zal straks eens proberen wat dotchiejack voorsteld misschien lukt het bij  Coolreader wel.

 

 

 

 

voorbeeld.png.0374202bc581c84b4c00d73e3cd64e08.png

 

 

 

 

 

 

arduino1.thumb.png.1ffb79273dd90abade132ab007849d82.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

d'r is maar één windowsversie: https://fbreader.org/win32

er wordt wel gewerkt aan een nieuwe versie, kun je op hun site lezen, maar die is nog niet zo ver. de nu downloadbare versie voor windows is snel, je klikt een boek aan in de verkenner en het staat er, zonder dat je eerst een een hele bibiotheekceremonie moet doorworstelen.

het laatst geopende boek wordt onthouden, en ook de pagina waar je bent gebleven.

van andere boeken in de bibliotheek (in feite de 'lijst ooit geopend') wordt ook de laatst gelezen pagina vastgelegd

ik vind het een ideaal programmaatje.

aangepast door falstring
iets vergeten te melden
Link naar reactie
Delen op andere sites

falstring,

Met ctrl+c lukt het inderdaad om stukken tekst te kopiëren en  te plakken in FBReader.

Maar de nodige kaders met de software die ik nodig heb kan ik niet aanduiden en dus ook niet kopiëren en plakken.

Misschien is dit een beveiliging en is het dus niet mogelijk.

Bedankt iedereen voor het meedenken.

Dummy.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.