Ga naar inhoud

Adressen verwijderen uit alle contacten van Gmail


Aanbevolen berichten

Ik wil graag wat adressen uit mijn  : ,,Alle contacten ,, verwijderen 

Maar zie het even niet hoe ik dit kan doen 

 

Ik ga dus naar Gmail

Dan : OPstellen 

Dan : Aan

Dan : Mijn contacten 

En dan kies ik dus  : Alle contacten 

Hier heb ik een heleboel adressen staan , die ik wel zou willen verwijderen , anders wordt de lijst zo lang

Hoe doe ik dit ?

( Het is ook even een nest , om uit te proberen of mijn vorige discussie Klopt )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Log in met uw accountgegevens.
  • Klik op het pictogram 'Google-apps'. Dit zijnde negen kleine stippen in een vierkant.
  • Klik op Contactpersonen.
  • Een overzicht van uw contactpersonen opent. 'Contactpersonen' is blauw gedrukt. Daaronder staat 'Regelmatige contacten'. Klik op Regelmatige contacten.
  • In het overzicht staan de adressen van alle personen waarmee u weleens mailcontact hebt gehad, maar die niet zijn opgenomen in 'Contactpersonen'. Staan hier geen contactpersonen? Dan hebt u deze waarschijnlijk nooit aangemaakt. Klik in dat geval in plaats van op 'Regelmatige contacten' op Andere contacten.
  • Ga met de muisaanwijzer over de personen die u wilt bewaren. Zet een vinkje in het hokje dat verschijnt voor de naam.
  • Alle personen die u wilt bewaren aangevinkt? Bovenin staat een blauwe balk. Klik hierin op Toevoegen aan contacten Toevoegen aan contacten.
  • De personen zijn toegevoegd aan uw Contactpersonen. Plaats nu een vinkje bij alle adressen die u niet wilt bewaren.
  • Klik in de blauwe balk bovenin op het pictogram 'Google Chrome aanpassen en beheren'. Dat zijn de drie puntjes Google Chrome aanpassen en beheren.
  • Klik op Verwijderen > Verwijderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
  • kape In de kijker en vastgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.