Ga naar inhoud

Taakbeheer


benniebobo

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Klopt dit heb je al geplaatst, lees in mijn één  na laatste antwoord wat ik je laat doen.

Ik laat je daar een fixlog downloaden die jij dan moet uitvoeren.

 

Dus doe dat en plaats de uitslag zoals ik daarin heb beschreven.

 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, benniebobo zei:

sorry, ik ben daar maar een leek in, het het bestand gedowload en gedaan wat je vroeg, maar er verandert niets, sorry

Dat maakt allemaal niet uit daarom zijn wij er ook om te helpen.

Ik heb er ook een link bij gezet hoe het werkt.

 

1. heb je de fixlist.txt gedownload die onderop staat.

2. heb je daarna de tool FRST uitgevoert zoals ik heb beschrteven.

3. na de fix is de naam van fixlist.txt veranderd naar fixlog.t6xt.

 

En die moet je als bijlage plaatsen en aan de hand daarvan gaan we verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Even enig uitleg wat we aan het doen zijn, ik heb bezig met een aantal mappen na te kijken die behoren aan jou probleem.

Aan de hand daarvan probeer ik straks een fix te maken om het te repareren, dit duurt een aantal stappen.

Daarom lijkt het of we niks doen voor jou, dus lees a.u.b steeds goed wat ik vraag.

 

Vraag 1. heb je met  "Registry Repair 5.0.1.126" het register opgeschoond?

 

Doe nu het volgende:

Ga naar de map Downloads open die en "sleep" Afbeelding FRST daaruit naar je bureaublad. (dan vind je straks de logjes makkelijker terug.)

De nieuwe fixlist die je straks moet downloaden plaats je ook op het bureaublad.

 

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dan gaan we kijken of we het kunnen herstellen.

Voer de fix uit, de pc word herstart waarna je kan kijken of het probleem weg is.

 

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.