Ga naar inhoud

Melding bij opstart desktop: "hoe wilt u dit bestand openen"


djiemmie

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

 

Scroll in de link naar "How to Disable Driver Verifier" en voer dat uit om Driver Verifier uit te zetten.
Onder "How to Run Driver Verifier" zie je hoe je Drtiver Verifier opent.

Link: https://www.howtogeek.com/363500/why-you-shouldnt-use-the-driver-verifier-in-windows-10/#:~:text=How to Disable Driver Verifier,%2C” and reboot your PC.

 

 

 

Hierna mag je het volgende doen:

 

Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

fixlist.txt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Stap 1.
Afbeelding


Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Stap 2.
Download Afbeelding AdwCleaner van Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Klik in het "Welkom" scherm klik op AKKOORD om door te gaan.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu.
  • Wanneer de scan gereed is en er geen items zijn gevonden klik je op Sla standaardreparatie over zijn er wel items gevonden klik op Quarantaine.
  • Word er "Preinstalled Software" gevonden dat hoef je die niet aan te vinken.
  • Een "informatiescherm" opent klik daar op Doorgaan, Reiniging word gestart.
  • De reiniging is voltooid" klik op Bekijk logbestand (sommige pc's worden eerst opnieuw opgestart waarna het logje opent).
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden via tabblad "Logbestanden" als je AdwCleaner heb opgestart als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

In bijlage het fixlogje.

 

Als ik Adwcleaner laat lopen is het resultaat bij stap 3 (van in jouw bericht) : "No items were detected on your system".

Vervolgens klik ik op "Skip basic repair", maar dan is het volgende scherm opnieuw het begin scherm: "Scan now". Dat is dezelfde scan zoals ik zie bij stap 2 van jouw bericht.

Wat nu?

Fixlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Als er niks word gevonden sluit je AdwCleaner maar.

 

Download SystemLook(x64) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op SystemLook.exe en kies voor de optieAfbeeldingAls administrator uitvoeren.

In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

:regfind
Freemake
:filefind
Freemake
:folderfind
Freemake
:service
Freemake

 

Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als ik op "SystemLook(x64) " klik gebeurt er niks. 

Als ik dit Google en het probeer te downloaden via andere fora, krijg ik de melding:

 

"Deze site is niet bereikbaar

Het IP-adres van de server van jpshortstuff.247fixes.com kan niet worden gevonden."

 

Waar kan ik dit downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.