Ga naar inhoud

Melding bij opstart desktop: "hoe wilt u dit bestand openen"


djiemmie

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Dar gaan we nog eens:

 

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geeft zeker geen problemen voor de goede werking van de pc als ik dit verwijder?

Ik krijg een melding, zie bijlage bij dit bericht.

Ik zie ook dat dit bestand er al anderhalf jaar opstaat, vreemd want ik krijg deze meldingen nog maar een maand ofzo...

 

Doc2.docx

aangepast door djiemmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Problemen kunnen ineens ontstaan met bestanden die al langer op een pc staan.

Dat TIM bestand kan je eens nakijken door er met je rechtermuis knop op te klikken en dan op Eigenschappen.

Zover ik zie ik het geen belangrijk bestand, je kan hem ook kopiëren en plakken op een USB stick en dan verwijderen.

En belangrijk met alles is om altijd een backup te hebben van je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... ik denk dat het al te lang geleden is dat ik nog eens een backup gemaakt heb.

Ik vind niet direct een thread terug hier op het forum over hoe correct te backuppen in Windows 10, weet jij of die aanwezig is op de site en waar ik die kan vinden? Dan doe ik dat misschien eerst vooraleer ik het bestand verwijder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.