Ga naar inhoud

synchronisatie bureaublad onedrive naar andere pc


frodo1984

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds vandaag een nieuwe laptop en nu heb ik deze via onedrive ingelogd zodat ik gemakkelijk aan de gedeelde gegevens kan. Het enige vervelende is dat het bureaublad van mijn oude laptop nu volledig zichtbaar is op het bureaublad van mijn nieuwe laptop. En dat vind ik best vervelend. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Dit ik de inhoud van het andere bureaublad via verkenner kan oproepen, vind ik goed, maar dat mijn nieuwe bureaublad volstaat met alles van de oude laptop, heb ik liever niet. Ik weet dat ik bijvoorbeeld de synchronisatie van het bureaublad kan uitschakelen, maar dan kan ik de inhoud waarschijnlijk ook niet meer raadplegen via de onedrive mappen in verkenner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, al is dit niet helemaal hoe ik het zie...

 

Momenteel zijn er 3 computers gelinkt aan de gedeelde onedrive.

1 desktop, de oude laptop en de nieuwe laptop. De 3 computers zijn allemaal nog in gebruik en wanneer ik bijvoorbeeld de desktop gebruik, is het bureaublad daar niet gevuld met de bestanden die op het bureaublad van mijn oude laptop staan. Via de desktop kan ik bijvoorbeeld wel de inhoud van het bureaublad van mijn oude laptop raadplegen via de onedrive mappen en zo zou ik het ook graag hebben op de nieuwe laptop. Dat ik daar via de onedrive mappen wel de inhoud van het bureaublad van mijn oude laptop kan zien, maar niet dat het bureaublad van de nieuwe laptop gewoon gevuld wordt met de inhoud van het bureaublad van de oude laptop. Momenteel is het precies een gedeeld bureaublad tussen beide laptops terwijl ik dat net niet wil, maar wil dat ik via de onedrive mappen toegang heb tot alle bureaubladen afzonderlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.