Ga naar inhoud

desktop PC heeft kuren


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sedert een paar dagen laadt de pc erg traag webpagina's in ; bestanden openen traag en wanneer ik een bestand wil sluiten moet ik herhaaldelijk op x klikken vooraleer het lukt; dit is ook het geval in Photoshop CC 2022; soms flitsen er een paar webpagina's door mekaar op mijn scherm...

Ik draaide al adaware, ccleaner en Privazer (heb de indruk dat het na Privazer begonnen is) zonder resultaat.

Windows 10 staat op de pc.

 

Wat raden jullie me aan?

 

Met vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha, tijd om de beestjes op te sporen?

 

Lees even dit topic, voer uit wat er aangeraden wordt en plaats dan je twee logjes.

Als die er staan, zal een malwareontleder je vertellen wat je moet doen.

https://www.pc-helpforum.be/topic/66846-een-logje-met-farbar-maken/

 

succes

 

(je logjes invoegen kan je met deze knop 'Kies bestanden' onderaan je antwoordvenster:  afbeelding.png.13e9b6c3b86de31023f9672022dd1352.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, vonkske zei:

k draaide al adaware, ccleaner en Privazer (heb de indruk dat het na Privazer begonnen is) zonder resultaat.

Kijk uit met die cleaners vaak verpesten ze meer als ze goed doen, hier een mooie link met waarom beter ze links te laten liggen.

Link: https://www.bleepingcomputer.com/forums/t/373006/registry-cleaners/

 

 

Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,.

 

Hoe is je pc aangesloten aan internet via wifi of bedraad?

 

Doe eens een speedtest:

Ga naar de website speedtest <-- Klik hierop) en klik in het midden van het scherm op GA.
Wacht tot de scan klaar is en klik op het icoon bij nummer 1.
Afbeelding

In het schermpje wat opent kopieer en plak de link onder Forum zie nummer 2. in je volgende antwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.