Ga naar inhoud

In 2 sites staat mijn er in mijn account als voornaam "plasser"?? En kan die niet aanpassen...


vogeltje

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Heb in 2 accounts, q8 en Action namelijk al verschillende maal mijn voornaam aangepast naar Peter in de sites.

Ik klik op bewerken in de site en opeens staat er dan toch mijn naam Peter, en klik op bewaren omdat mijn naam correct staat en er staat terug" Plasser"

Ik heb totaal geen idee waarom... Ik heb al de site's gecontacteerd en ze zeggen dat mijn naam wel degelijk juist staat (Peter) in mijn account, en aan een pc-instelling moet liggen!

Maar welke pc-instelling? 

 

Kunnen jullie mij helpen?  Of iemand een idee?

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is het helder: edge zorgt weer eens voor kuren, en zal daarom wel nooit populair worden....

je hebt dus niks fout gedaan.

behalve wellicht: heb je in edge/menu/geschiedenis wel 'alle geselecteerd' en niet op een datum blijven hangen; en realiseer je dat er vaak meerdere vermeldingen in geschiedenis voorkomen, zodat je eigenlijk alleen als je echt alles wist ook alles weg is. (maar als je een ms account hebt op meerdere toestellen wordt het nóg ingewikkelder, want dan zou je het overal moeten wissen, vrees ik...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.