Ga naar inhoud

Ontbrekende driver? NVIDIA Virtual Audio Device (Wave Extensible) (WDM)


Fredman

Aanbevolen berichten

Ik heb recent een nieuwe laptop aangeschaft en ben ook overgegaan naar Windows 11. Nu zie ik bij Apparaatbeheer een uitroepteken staan bij NVIDIA Virtual Audio Device (Wave Extensible) (WDM) desondanks ik de drivers up te date hou.

 

Ik kan zelf niets vinden over een eventuele oplossing voor dit probleem. Maar het lijkt me toch dat er iets niet optimaal werkt zolang daar een uitroepteken staat.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

driver.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat dat het stuurprogramma is uitgeschakeld; dat zou moeten betekenen dat het er wel is.

kijk eens als je rechtsklikt op het apparaat in apparaatbeheer of er een optie inschakelen staat (standaard staat er wel een optie 'uitschakelen'....)

zo ja: benut dan die optie, en herstart de pc via start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'.

 

zo nee: rechtsklik opnieuw op het ding en kies verwijderen cq installatie ongedaan maken.

sluit de schermen netjes af en herstart de pc via start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.