Ga naar inhoud

laptop HP Pavillion dv6 start traag op


keppeke

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb in mijn laptop HP Pavvilion dv6 een nieuwe ssd schijf geinstalleerd, windows 11 geinstalleerd, en als ik mijn laptop opstart, krijg ik direct windows 11 logo te zien en daarna een zwart scherm en het duurt ongeveer 2 min eer het volledig opstart, het is alsof na het zien van het windows logo dat de laptop stopt met laden, maar eens geladen werkt de laptop heel vlot en snel, het opslaan en opstarten van programma's gaat heel snel. Dit probleem had ik ook al voor de installatie van de SSD en Windows 11, dus het ligt niet aan de nieuwe installatie, ik heb al van alles geprobeerd om dit op te lossen via config , opstartprogramma's uitgeschakeld en dergelijke, wie kan me hiermee helpen AUB

aangepast door keppeke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze laptop is (nog) niet geschikt voor Windows 11. Het is nog een laptop uit het Windows 7 tijdperk. Wellicht werkt die wel normaal onder Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Eddy X zei:

Toch een vraag, heb je windows 11 "nieuw" geinstalleerd, of heb je een upgrade uitgevoerd.

Dit kan wel verschil maken, een verse installatie heeft de voorkeur.

 

Gelooft u echt dat een clean installatie van Windows 11 hier het probleem oplost? 😟

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garanties kan ik niet geven, het is wel zo dat je bij een verse installatie, geen problemen uit het verleden meesleurd.

Ik raad je dus aan een backup te maken van je belangrijke bestanden, en een nieuwe installatie aan te maken.

 

Wat betreft ouderdom van je laptop, de PC ( Win11) waar ik nu op op werk, is twaalf jaar oud, en draait als een zonnetje. 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, keppeke zei:

Voor Windows 11 heb ik Windows 10 geïnstalleerd, en het probleem was hetzelfde

Dergelijke zeer belangrijke info deel je normaal al mee in je openingsbericht zodat de helpers niet de verkeerde kant worden uitgestuurd. Zo weet ook niemand vanuit welke Windows 10 versie je een upgrade n

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.