Ga naar inhoud

laptop valt uit


Aanbevolen berichten

ik lig in het ziekenhuis, waardoor mijn laptop bijna heel de dag opstaat. nu valt die vaak uit, even wachten, terug starten en dan kom ik terug op wat waarmee ik bezig was.

ik veronderstel dus, dat hij te warm wordt. nu heb ik al gehoord van stof uitblazen. bestaat daar zo'n beetje een handleiding voor. dan kan ik dat doen als ik terug thuis ben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Theo!

In het ziekenhuis? Maar je kan (al) met je laptop bezig zijn, dus dat is wel een goed teken denk ik.

In ieder geval: een spoedig en volledig herstel gewenst!

 

Wat je vraag betreft: je hebt toch tijd ( :) ) dus kan je wel wat rondsnuffelen op youtube;

klikkerdeklik hier eens op - en je vindt al van alles: https://www.youtube.com/results?search_query=laptop+stofvrij+maken+

 

Je kan er eventueel gerichter op gaan zoeken als je in het zoekvenster nog het merk (en ev. het type) van je laptop bij typt...

(je kan natuurlijk hier in je topic ook het merk en typenummer van je laptop vermelden, mogelijk heeft dan iemand een gerichter antwoord)

Goede genezing dus !

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg vooral eerst voor jezelf. Spoedig herstel Theo.

Misschien kun je wel rechtop in bed zitten en heb je de laptop op je schoot? Doe dat laatste zeker niet want dan loopt de koeling mank.

Plaats hem op een harde ondergrond zoals het dienblad van je nachtkastje. Controleer de temperatuur van de processor en het moederbord met Speccy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.