Ga naar inhoud

Lenovo pc i5 6300U van vxvk kan niet meer updaten van Windows 10 versie 20H2 naar de recentste versie.


vxvk

Aanbevolen berichten

De updates zijn nog steeds niet gelukt. Ik heb intussen wel ruimte gemaakt op de C  schijf. Dus dat kan niet meer de oorzaak zijn. Maar het alternatief is misschien toch nog wel om opnieuw te beginnen met een schone harde schijf. Van de BESTANDEN heb ik altijd een back-up. De PROGRAMMA'S partitie kan ik laten vervallen en dan de software die erop stond opnieuw installeren op de 😄 . Misschien eerst de back-up terugzetten van de systeemschijf. Kijken of de updates dan wel lukken.  Zo niet, dan gewoon opnieuw alles installeren .De foto's heb ik ook op een externe disk staan. Dus het kost dan wel even tijd maar dan is alles ook weer schoon. Ik heb vanzelfsprekend alleen legale software, dus dat moet dan geen probleem zijn. Met Belarc heb ik al een overzicht gemaakt van alle productkeys. Die moet ik dan ook terug kunnen vinden. Gerda

updates.jpg

setupact.log setuperr.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Error STATUS_CANNOT_DELETE while executing operation HardLinkFile on [l:161]'\SystemRoot\WinSxS\amd64_netfx4-clr_dll_b03f5f7f11d50a3a_4.0.15805.465_none_3960e3599a50603a\clr.dll, \??\C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\clr.dll'

 

Download de Afbeelding Microsoft .NET Framework Repair tool en voer deze uit.

  • Klik met de rechtermuisknop op NetFxRepairTool.exe en kies de optie als administrator uitvoeren.
  • Plaats een vinkje bij: I have read and accept the license terms en klik op Next.
  • Na de controle zal de tool aangeven welke problemen er opgelost moeten worden.
  • Klik op Next om door te gaan, als dit proces gereed is klikt u wederom op Next.
  • De tool zal nu enkele logbestanden verzamelen, vervolgens verschijnt er op het bureaublad een bestand met de naam: FixDotNet****.cab.
  • Klik op Finish om de tool te sluiten, zip het CAB-bestand en voeg die als bijlage toe in het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[05/19/2022-13:39:22:234] 	INFO:   	==> NO .NET FRAMEWORK DETECTED <==

 

Open het startmenu en typ optionalfeatures.exe om Windows Onderdelen in- of uitschakelen te openen.
Zie je hier twee zwarte blokjes of twee vinkjes of is de selectiebox blanco?

 

Voeg ook het volgende logbestand als bijlage toe: C:\$WINDOWS.~BT\Sources\Rollback\setupapi\setupapi.dev.log

 

image.png.eebeaea6e8a140153c38e6bbd26634d8.png

aangepast door Maxstar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is alleen een zwart blokje bij afdruk en documentenservice. Verder blanco.

Verder kon ik setupapi.dev.log niet vinden. Wel kwam ik bij Rollback maar daarna WinPe, Checkpoint.info en rollback.info. Bij WinPe vond ik setupapi en daarna setupapi.offline.log. Misschien heb je daar ook iets aan. Gerda

setupapi.offline.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit naar het bureaublad.

Als er een melding van SmartScreen verschijnt voer dan het volgende uit: Handleiding.

Open nu eerst het startmenu en typ het commando CMD en open de opdrachtprompt als administrator.
Kopieer en plak nu de onderstaande commandoregel en druk op enter.

 

reg load HKLM\COMPONENTS %systemroot%\System32\config\COMPONENTS

 

Voer nu het onderstaande uit.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Kopieer en plak het onderstaande KB-nummer in het invoerveld en klik daarna op de knop Zoeken in register..
    • KB5005716
  • Wacht geduldig tot de scan klaar is.
  • Na de scan wordt het logbestand SearchReg.txt aangemaakt (en geopend) vanwaar FRST64.EXE gestart is.
  • Sluit dit logbestand en post het als bijlage in het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.