Ga naar inhoud

Mappen


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Sinds de update gisteren heb ik mappen die ik nooit had op mijn E schijf.

Kan ze verwijderen maar ze komen zo weer terug het zijn de mappen $.RECYCLE.BIN en Systeem Volume Information.

Hoe kan ik ze definitief verwijderen??

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

Liesbet*,

je bent wel een snelpoging aan het doen om je systeem de destabiliseren hé?  :) (vertaald: 'om zeep te helpen')

 

Als je lukraak dingen 'die je toch niet nodig hebt, ja?' gaat verwijderen zonder dat je weet waarvoor ze dienen: gevaarlijk !

 

Wat je best doen: ga naar Verkenner > klik bovenaan op image.png.3f6e3d607028c160bddd4d243a442904.png  > klik daar onderaan Opties open

Ga dan (bovenaan) naar het tabblad Weergave en vink daar

dit aan:  image.png.20b3a2f35c6a630224f78d1ab317b9ba.png

 

Dan zijn ze uit je zicht - ze zijn er dus nog wel, maar je ziet ze niet meer.

BTW: het gaat hier trouwens over systeembestanden .. ! !  (afblijven dus !)

 

 

PS ik werk met Windows 11, jij nog met de 10 - dus zou wat ik hierboven zeg even kunnen verschillen met jouw 10 - maar normaal ga je het dan wel vinden

op jouw Windows.

enne: voorzichtig zijn hé?  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo, Liesbeth,

 

'k snap natuurlijk wel dat je 'onbekende mappen' liever niet op je systeem ziet staan, maar let dus toch maar op.

en tja: hoe dat vinkje er weggegaan is: wie weet het? soms doet Windows wel eens eigenaardige dingen,

maar goed: ze 'zijn weg' en dat was je bedoeling.

 

Graag met je meegedacht ! en dan sluiten we dit. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.