Ga naar inhoud

zelfbouw pc cracht random in bios of windows


Aanbevolen berichten

hoi al 2 jaar valte pc wilikuerig uit zonder reden soms in game soms gewoon op buro blad of some gewoon in bios het is echt wilkuerig soms draait hij week goed anderen keren restart hij 10 keer per dag zonder  blue schreen valt gewoon uit en herstart zelf ik heb al gebrobeert extra voeding maar doet zelfde ik heb al geprobeert 2 versilende gehuegens ook valt hij uit memtest kan ik nooit  voledig doen want dan is hij uitgevallen in stadaart modius dus op 3600 mhz cpu valt hij uit en op 5ghz maakt niet uit 
ik weet echt geen raad meer
pc word niet warmer dan 60c 

 de pc spec zijn  

voeding Corsair AX1600i  1600 watt 
10900k 
asus maximus  formula 12
64gb ddr4 gskil 3600 mhz
3090 water gekoeld
4x 16 tb 7200hd
1 ssd 850 evo 500gb
1 ssd 840 evo 250gb
1 ssd 850 evo m.2 500gb
1ssd 970 evo plus  500gb
1ssd 970 evo 1tb
1 ssd 860 evo 1 tb
1 ssd 860 evo 2 tb
4x 3 tb wd digital 5200
2x 8tb segate 
1 1tb samsuing

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, xxdolcexx zei:

4x 16 tb 7200hd
1 ssd 850 evo 500gb
1 ssd 840 evo 250gb
1 ssd 850 evo m.2 500gb
1ssd 970 evo plus  500gb
1ssd 970 evo 1tb
1 ssd 860 evo 1 tb
1 ssd 860 evo 2 tb
4x 3 tb wd digital 5200
2x 8tb segate 
1 1tb samsuing

 

Straffen toebak.

Alleszins 3-dubbelpost. zelfbouw pc restart random in bios in windows - Complete systemen en laptops - GoT (tweakers.net) en Question - pc random reboot | PC Gamer Forums

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, xxdolcexx zei:

hoi al 2 jaar valte pc wilikuerig uit zonder reden soms in game soms gewoon op buro blad of some gewoon in bios het is echt wilkuerig soms draait hij week goed anderen keren restart hij 10 keer per dag zonder  blue schreen valt gewoon uit en herstart zelf ik heb al gebrobeert extra voeding maar doet zelfde ik heb al geprobeert 2 versilende gehuegens ook valt hij uit memtest kan ik nooit  voledig doen want dan is hij uitgevallen in stadaart modius dus op 3600 mhz cpu valt hij uit en op 5ghz maakt niet uit 
ik weet echt geen raad meer

 

Gezien de enorme hoeveelheid hardware die in je pc kast aanwezig is, is het echt moeilijk om een gepast antwoord te geven.

Ik zou gewoon beginnen met alles uit de kast te verwijderen, en terug te installeren , dit om slechte contacten uit te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, xxdolcexx zei:

ik heb het op meerdere forums  geplaatst  ja hopen op een oplosing op 14 vershilende  forums'

Ik snap je bedoeling, maar als men je op één forum gaat proberen te helpen en even later op een ander (andere) , dan gaat het wel 'een soep worden', vrees ik,

en dus ( zie onze forumregels) sluit ik dit maar

 

5 minuten geleden, Eddy X zei:

Misschien dyslexie, opletten met zulke opmerkingen.

zou wel eens kunnen. Het kan ook nonchalance zijn, maar van hieruit kunnen we die twee niet uit mekaar houden,

en dus wis ik betreffende zinnen maar even...

 

@ TS: en je kan dus de tip van EddyX alvast eens uitproberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.