Ga naar inhoud

Mappen verbergen in Thunderbird.


vxvk

Aanbevolen berichten

De notificatiemails van PCH zijn gemiddeld circa 20 KB groot. Dat valt toch wel mee? 50 van die notificatiemails zijn dan samen ongeveer 1 MB. Dat lijkt mij geen zware belasting voor het e-mailprogramma Thunderbird.

Van sommige interessante topics waaraan ik heb meegewerkt bewaar ik alleen de laatste notificatiemail. Zo kan ik dat topic altijd makkelijk terugvinden.

Voor PCH heb ik een aparte map aangemaakt in Thunderbird. Er blijken nu 195 berichten in te zitten; samen 4,5 MB groot. Dat zijn niet alleen notificatiemails; ik heb soms een screenshot van een reactie in een topic via e-mail naar mezelf gestuurd. Dat worden dan door de bijgevoegde afbeelding wat zwaardere e-mails. En die e-mails sloeg ik dan ook op in de map van PCH:

 

62a0c507435f8-Ashampoo_Snap_2022.06.08_1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee. Ik heb net je laatste bericht + afbeelding opgeslagen als PDF. 41KB . Dat ga ik met de andere berichten ook doen. Er staan zoveel nuttige aanwijzingen in. Die wilde ik niet kwijtraken. Nogmaals bedankt. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.