Ga naar inhoud

Mappen verbergen in Thunderbird.


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Lenovo weer helemaal opnieuw geconfigureerd en alles werkt nu. Ik had wat problemen met mijn Thunderbird omdat ik een back-up had gemaakt op een E-partitie. Het bleek dat ik de back-up alleen kon terugzetten vanaf een E partitie. Dat heb ik gedaan. Maar kennelijk heb ik eerder een back-up gemaakt die ik nu teruggezet heb. Daar staan allerlei mappen in, nog heel oude, van vroeger toen ik nog met Eudora werkte. Ik wil nu eigenlijk alleen mijn huidige mail hebben en er eventueel nog een mailadres bijzetten. Maar ik krijg die andere mappen niet weg. Ik voeg een afbeelding bij. Misschien weet iemand hier iets op. Gerda

 

image.png.104b4597785603fe826fd423b040f32f.png

 

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat wel voor een deel van de mappen maar niet allemaal. Bovendien staan er nu bovenin mappen dubbel. Ik kan thunderbird wel opnieuw installeren want op de server staan nog veel berichten. Maar dan ben ik mijn verzonden berichten kwijt. Ik zal anders nog eens kijken of ik een oude back-up kan installeren. Je kan Eudora zien als een soort voorloper van Thunderbird. Ik wilde gewoon nooit de mail van Windows gebruiken. Gerda

thunderbird_2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op de drie puntjes geklikt en daar gekeken wat de vinkjes doen. Ik heb nu alleen het vinkje laten staan bij 'alle mappen'. Niet erg logisch maar zo werkt het wel. Maar door hier mijn vragen te stellen ben ik er wel weer uitgekomen. Nu hoef ik niet weer opnieuw te installeren. En ....  ik zal natuurlijk mijn inbox weer opschonen. Maar die van het helpforum wil ik wel allemaal houden. Ik stuur nog een paar plaatjes mee, zodat je kan zien wat de effecten zijn. Heel erg bedankt, Gerda.

Thunderbird_3.jpg

Thunderbird_4.jpg

Thunderbird_5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.