Ga naar inhoud

Blanco tegels in Firefox


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik had eerst een hele rij tegels in Firefox. Onder andere Facebook, Twitter en Amazon. Ik heb ze allemaal verwijderd, maar nu staan er allemaal blanco tegels waar ik weer snelkoppelingen in kan zetten. Ik gebruik zelf eigenlijk alleen de bladwijzerbalk waarin ik alleen die snelkoppelingen zet die ik nodig heb. Ik wil ze gewoon niet in die tegels hebben. Kan ik die blanco tegels ook verwijderen? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien gebruik jij de standaard startpagina van Firefox. Dan zie je inderdaad een aantal tegels die in feite snelkoppelingen zijn naar de websites die jij onlangs hebt bezocht.

En ook als je op de knop 'Nieuw tabblad openen' klikt, dan zal weer die standaard startpagina van Firefox met de tegels openen.

Maar de startpagina van Firefox is eenvoudig te wijzigen. En ook wat je te zien krijgt als je op de knop 'Nieuw tabblad openen' klikt, is te wijzigen.

Ik heb als Nederlander gekozen voor de volgende startpagina https://www.google.nl/

En als ik op de knop 'Nieuw tabblad openen' klik, dan opent bij mij een lege pagina.

Ik krijg dus nooit meer die Firefox startpagina met de tegels te zien.

 

Wil jij dat ook, dan doe je dat zo:

Open Firefox en klik dan op het hamburgermenu (dat is de knop rechtsboven die eruitziet als 3 liggende streepjes boven elkaar, zo dus 62ac790069aac-Ashampoo_Snap_2022.06.17_1  )

Klik daarna op Instellingen

Klik in de linker kolom op Startpagina

 

En bij mij ziet dat er dan zo uit:

62ac79b63dbca-Ashampoo_Snap_2022.06.17_1

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.