Ga naar inhoud

Heb ik malware op mijn Android Phone


Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Sinds kort is het zo dat mijn Android 9.0 toetsel warmer word en de batterij snel leeg is. Ik heb reeds met Kaspersky internet suite gescand, maar deze vind niks. Ook is het zo dat de interne batterij app aangeeft dat er geen enkele gebruiker abnormaal energie afneemt.

 

Weet er iemand een goed scansoftware of zou het misschien zelfs kunnen zijn dat mijn batterij defect is?

 

Alvast bedankt

 

STYLUS

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, STYLUS3530 zei:

Hello Folks

 

Sinds kort is het zo dat mijn Android 9.0 toetsel warmer word en de batterij snel leeg is. Ik heb reeds met Kaspersky internet suite gescand, maar deze vind niks. Ook is het zo dat de interne batterij app aangeeft dat er geen enkele gebruiker abnormaal energie afneemt.

 

Weet er iemand een goed scansoftware of zou het misschien zelfs kunnen zijn dat mijn batterij defect is?

 

Alvast bedankt

 

STYLUS

Net ook nog Malwarebytes uitgevoerd en deze heeft ook niks gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/7/2022 om 11:22, Captain Kirk zei:

Heb je alle updates, dus ook van je apps, doorgevoerd of gekeken of er nieuwe updates zijn. een enkele keer kan een update niet helemaal goed zijn waardoor dit zou kunnen ontstaan. Vaak komt de uitgever van de app dan snel met een nieuwe update.

Alle updates zijn geinstalleerd en ook zoveel mogelijk apps die ik niet meer nodig heb ben ik aan het verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je probleem is opgelost. Moest in mijn vakantie nog wel even aan dit topic denken. Na updates "stroomde" mijn CAT-gsm ook sneller leeg dan normaal. Heb toen ook aantal aps uitgezet. Na diverse updates van aantal apps lijkt het probleem te zijn opgelost.

Nogmaals; aangezien je al een tijdje niet gereageerd hebt, neem ik aan dat het probleem is opgelost en sluit ik het topic. Wil je toch nog reageren of over dit probleem een vraag hebben, stuur dan even een PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.