Ga naar inhoud

Thunderbird problemen


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik werk al jaren met Thunderbird. Nu kreeg ik de melding couldn't load xpcom. Het was niet mogelijk om Thunderbird te starten. Ik moest een nieuwe installatie doen en nu ben ik al mijn verzonden berichten en mijn adresboek kwijt. Ik heb wel back-ups gemaakt met MozBackup maar dat wordt niet meer ingelezen in de nieuwe Thunderbird. Mijn adresboek had ik al eerder opgeslagen in csv. Hoe kan ik alles weer terugkrijgen? Op deze manier stop ik met Thunderbird. Ik kan ook geen gebruikersvriendelijke oplossing vinden. Ik doneer al jaren aan Thunderbird maar nu zijn ze erg gebruikersonvriendelijk. Hetzelfde geldt nu eigenlijk ook voor Firefox. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Ik verplaatste je vraag naar Emailprogramma's)

Hier kan jij je cvs naar tekst laten omzetten zodat jij je adressen al terug hebt.

Verder kan je ook op je webmail je laatste berichten terug gaan zoeken (hangt af van wat voor server je hebt)

Voor FF: je vraag snap ik niet: hetzelfde geldt... wàt is hetzelfde?  << maar dit hoort eventueel thuis in een nieuw topic!

Wat je Thunderbird problemen betreft: da's me onbekend terrein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kan wel bij mijn webmaill maar daar daar staan niet mijn verzonden berichten. Ik heb dit bericht dan ook beantwoord via mijn webmail. Bij een nieuwe installatie van Firefox kan ik alleen importeren vanuit explorer of chrome en niet vanuit mijn eigen back-up. Weet je ook waar ik terecht kan voor Thunderbird. Op het internet word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites