Ga naar inhoud

Thunderbird problemen


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik werk al jaren met Thunderbird. Nu kreeg ik de melding couldn't load xpcom. Het was niet mogelijk om Thunderbird te starten. Ik moest een nieuwe installatie doen en nu ben ik al mijn verzonden berichten en mijn adresboek kwijt. Ik heb wel back-ups gemaakt met MozBackup maar dat wordt niet meer ingelezen in de nieuwe Thunderbird. Mijn adresboek had ik al eerder opgeslagen in csv. Hoe kan ik alles weer terugkrijgen? Op deze manier stop ik met Thunderbird. Ik kan ook geen gebruikersvriendelijke oplossing vinden. Ik doneer al jaren aan Thunderbird maar nu zijn ze erg gebruikersonvriendelijk. Hetzelfde geldt nu eigenlijk ook voor Firefox. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Ik verplaatste je vraag naar Emailprogramma's)

Hier kan jij je cvs naar tekst laten omzetten zodat jij je adressen al terug hebt.

Verder kan je ook op je webmail je laatste berichten terug gaan zoeken (hangt af van wat voor server je hebt)

Voor FF: je vraag snap ik niet: hetzelfde geldt... wàt is hetzelfde?  << maar dit hoort eventueel thuis in een nieuw topic!

Wat je Thunderbird problemen betreft: da's me onbekend terrein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kan wel bij mijn webmaill maar daar daar staan niet mijn verzonden berichten. Ik heb dit bericht dan ook beantwoord via mijn webmail. Bij een nieuwe installatie van Firefox kan ik alleen importeren vanuit explorer of chrome en niet vanuit mijn eigen back-up. Weet je ook waar ik terecht kan voor Thunderbird. Op het internet word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft me heel veel tijd gekost. Het is me al eerder overkomen. Toen heb ik niets opgeschreven.  Maar uiteindelijk is het gelukt. Ik heb ook mijn verzonden mails terug. Bij de serverinstellingen had ik een map gekozen waar ik de mails in opsla. Als ik dan opnieuw mijn gegevens en wachtwoord typ en dan weer de map kies bij de serverinstellingen, moet ik alleen TB weer opnieuw starten en dan heb ik alles weer terug. Misschien is dat een tip voor anderen die een probleem hebben met TB. Ik heb het nu in elk geval voor mezelf opgeschreven. Maar toch allemaal bedankt voor het meedenken. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.