Ga naar inhoud

Foto's overzetten naar laptop/pc - scherm GSM kapot


AJ

Aanbevolen berichten

Hey, 

 

Iemand raad wat ik kan doen? Ben geen held met deze dingen :)

 

Om te beginnen: de bovenste helft van het scherm van m'n gsm is kapot

Probleem; laptop vindt m'n gsm niet bij schijven (via USB aansluiting). Wél laadt hij op, maar voor zo ver ik kan zien op m'n scherm komt er ook niet de gewoonlijke keuze voor gegevensoverdracht op (dat deeltje van m'n scherm is op goede momenten nog zichtbaar/werkbaar). Ook ontgrendeld is de gsm nergens zichtbaar. Dit is geprobeerd op 3 verschillende laptops, allemaal hetzelfde probeem.

Ik kan m'n gsm niet eens uitschakelen & opnieuw opstarten, daarvoor is het scherm te kapot. 

 

Iemand enig idee hoe ik toch nog aan m'n foto's kan geraken? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum, AJ.
 

Raadpleeg deze handleiding: https://support.google.com/android/answer/9064445?hl=nl

Als je hebt ingesteld dat de foto’s die je maakt met je smartphone automatisch geüpload worden naar Google Drive, dan ben je de foto’s niet kwijt. Via je Windows pc kun je dan naar Google Drive toe.

Als dat niet het geval is, dan moet je optie 2 op die website volgen. Denk eraan dat niet iedere USB kabel geschikt is voor gegevensoverdracht. Ze zijn wel allemaal geschikt om je smartphone mee op te laden. Dus gebruik eventueel een andere USB kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, porrelaar zei:

Welkom op het forum, AJ.
 

Raadpleeg deze handleiding: https://support.google.com/android/answer/9064445?hl=nl

Als je hebt ingesteld dat de foto’s die je maakt met je smartphone automatisch geüpload worden naar Google Drive, dan ben je de foto’s niet kwijt. Via je Windows pc kun je dan naar Google Drive toe.

Als dat niet het geval is, dan moet je optie 2 op die website volgen. Denk eraan dat niet iedere USB kabel geschikt is voor gegevensoverdracht. Ze zijn wel allemaal geschikt om je smartphone mee op te laden. Dus gebruik eventueel een andere USB kabel.

 

De correcte kabel gebruiken was de gouden tip! Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.