Ga naar inhoud

steeds reclame in Outlook.com


fritzthefox

Aanbevolen berichten

Dat is normaal. Microsoft zegt er het volgende over: "Outlook.com is een gratis e-mailservice die advertenties bevat. Als u advertenties wilt verwijderen in Outlook.com, biedt Microsoft premium Outlook-functies met Microsoft 365 abonnementen."

Bron: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/advertenties-verwijderen-in-outlook-com-04b26618-d9d2-4534-83dc-77bd5c44e9bc

 

Als jij gebruik wil blijven maken van het gratis outlook.com, dan moet je die advertenties dus accepteren.

Wil je geen advertenties, dan kun je een abonnement nemen op Microsoft 365, maar daarvoor ga je flink betalen.

 

Of je gaat een adblocker gebruiken; dat is een stukje software dat advertenties verbergt. In plaats van de advertentie zie je dan een leeg vlak. Mijn adblocker (ik gebruik uBlock Origin) is standaard ingeschakeld. En daarom zie ik het volgende in outlook.com:

62fd20459a026-Ashampoo_Snap_2022.08.17_1

Nadat ik de adblocker heb uitgeschakeld en de pagina vernieuwd heb, wordt de reclame zichtbaar:

62fd20820ef12-Ashampoo_Snap_2022.08.17_1

Als die reclame jou niet al te veel hindert, dan moet je het gewoon zo laten. Die advertenties horen bij het verdienmodel van Microsoft: jij hoeft niet te betalen voor het gebruik van outlook.com, maar in ruil daarvoor krijg jij advertenties te zien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als aanvulling op collega porrelaar:

Zolang als ik e-mail gebruik is dat gratis webmail.

Eerst Yahoo!, korte tijd Outlook en daarna weer Yahoo!

Ik ging even weg bij Yahoo! omdat die je opeens verplichtten een American Style video te bekijken zodra je een map leeg had gemaakt. Onaanvaardbaar!

Zolang als ik webmail gebruik is dat met de addon/extensie ‚Webmail Adblocker‘.

Totaal nooit reclame behalve korte tijd die video’s bij Yahoo! dus.

Zodra de ‚Webmail Adblocker‘ de verschrikkelijke video’s onder controle had keerde ik terug naar Yahoo! Mail, „het beste jongetje van de klas“.

Mijn tip is dus: de ‚Webmail Adblocker‘!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.