Ga naar inhoud

e mail programma in nieuwe laptop?


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb voor het eerst in jaren vandaag een nieuwe laptop besteld.

Ik vraag mij af zit daar een e mailprogramma in die nieuwe laptop? zo ja de welke is dat dan? Is dat outlook? of dat ander. Ik kan niet op de naam komen.

 

Alsook nu ik hier toch die vraag stel. Ik heb volgende laptop besteld. Enkel nodig voor internet en  e mail. Desondanks is dit een goede keus van mij geweest?

HP 17-CP0066NB 17.3 R3-5300U
8GB 512GB NATURAL SLV

HP Laptop 17-cp0066nb AMD Ryzen 3 5300U (67A53EA) (mediamarkt.be)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, er zit een mail programmaatje in, een app.

dat is echter alleen bruikbaar voor mensen met 1 mailadres, en die verder geen sores willen van extra enzo. kortom: gebruiksvriendelijk is het niet.

 

welk mail programmagebruik je nu?

je kunt eigenlijk alles wat wilt installeren (soms in een nieuwere versie) op je nieuwe laptop, zodat je in feite gewoon verder werkt op de wijze die jij gewend bent.

en overzetten van je mailbestanden (en andere data) is geen enkel probleem.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, falstring zei:

ja, er zit een mail programmaatje in, een app.

dat is echter alleen bruikbaar voor mensen met 1 mailadres, en die verder geen sores willen van extra enzo. kortom: gebruiksvriendelijk is het niet.

 

welk mail programmagebruik je nu?

je kunt eigenlijk alles wat wilt installeren (soms in een nieuwere versie) op je nieuwe laptop, zodat je in feite gewoon verder werkt op de wijze die jij gewend bent.

en overzetten van je mailbestanden (en andere data) is geen enkel probleem.

 

Ik gebruik Outlook……

Het is een pc voor mijn vader en die heeft 2 e-mail adressen. Dat zal ook Outlook zijn..

kan ik die nieuwste versie ergens gratis downloaden?

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, falstring zei:

ja, er zit een mail programmaatje in, een app.

dat is echter alleen bruikbaar voor mensen met 1 mailadres, en die verder geen sores willen van extra enzo. kortom: gebruiksvriendelijk is het niet.

 

welk mail programmagebruik je nu?

je kunt eigenlijk alles wat wilt installeren (soms in een nieuwere versie) op je nieuwe laptop, zodat je in feite gewoon verder werkt op de wijze die jij gewend bent.

en overzetten van je mailbestanden (en andere data) is geen enkel probleem.

 

Ik was mis. Het is niet outlook maar windows live mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, falstring zei:

Ja, er zit een mail programmaatje in, een app.

dat is echter alleen bruikbaar voor mensen met 1 mailadres, en die verder geen sores willen van extra enzo. kortom: gebruiksvriendelijk is het niet.

In de standaard Mail-app (zoals het genoemd word) kunnen meerdere account geplaatst worden (in de mijne zitten 5 accounts, 2 x ziggo, 2x Gmail, en 1 hotmail account).

Wat wel zo is zoals je aangeeft, is dat het een heel simpel programma is maar het voldoet als je niet veel eist ervan.

Hier meer erover: https://www.ct.nl/workshops/mail-app-windows-11-e-mail-instellen-en-gebruiken/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.