Ga naar inhoud

HDMI uitvoer.


snicker

Aanbevolen berichten

Nu heb ik dus onlangs een AIO pc gekocht van HP.

Vroeger kon ik via mijn hdmi van de laptop het beeld en geluid doorsturen met HDMI kabel  naar mijn receiver en dan met HDMI kabel naar mijn tv.

Nu gebruik ik dus mijn nieuwe AIO HP met HDMI met dezelfde kabel terug naar receiver naar mijn tv, maar mijn HP geeft geen uitgaand HDMI signaal naar mijn versterker.

Hoe zou dit komen?

 

In de afbeelding zie je hoe ik vroeger kon switchen als ik recht onder op mijn speaker duwde en dus kon kiezen voor mijn laptop speakers (Realtek High Definition Audio)

en dan via mijn hdmi kabel naar mijn versterker van Pioneer de VSX-922?

 

IMG_20221024_170917.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier de ballen verstand van, maar ik heb even gekeken op de website van HP, waar jouw all-in-one staat: https://www.hp.com/nl-nl/shop/offer.aspx?p=c-hp-envy-aio-32

 

Hij heeft aan de achterkant 2 HDMI poorten. De ene is HDMI 2.0 IN, de andere HDMI 2.0 UIT.

Je zou dan de poort moeten gebruiken die met het cijfer 5 wordt aangegeven in onderstaande afbeelding:

6356b1ebbb9d1-Ashampoo_Snap_2022.10.24_1

Of had jij die HDMI poort al geprobeerd?

En gebruik jij ook een HDMI 2.0 kabel? Dus niet een oude HDMI 1.4 kabel of zoiets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.