Ga naar inhoud

computer loopt vast


fritzthefox

Aanbevolen berichten

ik heb het in 2 afbeeldingen gezet,heb nog een vraag:is het mogelijk dat er 2 programma's tegelijk op mijn computer staan?als ik mijn computer start opent hij met microsoft edge,na een tijd valt hij uit en herstart zichzelf maar dan start firefox met google (die ik eigenlijk wil hebben als startpagina.Ook verschillen mijn outlook pagina's

 

Schermafbeelding 2022-11-20 171457.png

Schermafbeelding 2022-11-20 171457.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Fritzthefox, jouw afbeeldingen na "Stage 3" zijn niet zichtbaar? Dit zou er moeten uitzien zoals onderstaande. Wat zegt dat in jouw geval?

- Eerst moet er nagegaan worden of jouw schijf 100% in orde is (kan eventueel gecorrigeerd worden), en dan kunnen we verifiëren of je systeem files nog steeds OK zijn.

- De andere gemelde problemen zien we nadien wel, maar bevestig ondertussen dat je Windows Defender ingeschakeld hebt?  

Knipsel.PNG.656da44ec1533b785cc417e7a6b08a56.PNG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is blijkbaar iets misgegaan?

Op het eerste zicht ziet je harde schijf er goed uit.

Bevestig wel dat Windows Defender ingeschakeld is? Of heb je een ander anti-virus programma? 

 

We gaan nu je systeemfiles eens controleren, voer uit als admin : sfc /scannow.

Bij corrupte, gewijzigde en/of ontbrekende bestanden zal de System File Checker (=sfc) deze vervangen of terugplaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.