Ga naar inhoud

computer loopt vast


fritzthefox

Aanbevolen berichten

is het mogelijk dat er 2 programma's tegelijk op mijn computer staan?als ik mijn computer start opent hij met microsoft edge,na een tijd valt hij uit en herstart zichzelf maar dan start firefox met google (die ik eigenlijk wil hebben als startpagina.Ook verschillen mijn outlook pagina's

kost zo'n harde schijf veel en moet je dan alles wat je het opnieuw installeren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijks verward je hier 2 browsers (Edge en Google), waarbij Microsoft Edge je steeds probeert te verleiden om hem als standaard in te stellen.

30 minuten geleden, p38cyq zei:

je hebt nog steeds niet geantwoord wat betreft je anti-virus, is dat Windows Defender, of een ander, of beide?

Heb je al een scan uitgevoerd met je anti-virus programma? Zo ja, hetwelke?

 

Een nieuwe "harde" schijf, en wel een SSD (solid state drive, bevat geen mechanische onderdelen meer - en start je pc veel vlugger op) kost niet echt veel. Meestal wordt er een programma bijgeleverd dat je toestaat je oude schijf te klonen naar de nieuwe (dwz. met behoud van alles: programma's, data enz.), maar dat is weer een ander onderwerp waarbij dit forum je zeker kan helpen.

 

Niet onbelangrijk : loopt je computer nog steeds vast na een herstart, want dat was toch je originele vraag?

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.