Ga naar inhoud

Ik zoek een mini licht gewicht powerbank voor mijn galaxy a6+ Samsung smartphone


kristof28

Aanbevolen berichten

@kristof28,

 

Als ik het goed heb heeft jouw Galaxy A6+ een usb-C aansluiting en een capaciteit van 3500mAh.

Wil jij deze powerbank regelmatig mee nemen of op zak hebben dan speelt het gewicht een rol.

 

Hieronder een link naar de testresultaten van Testaankoop betreffende verschillende powerbanks :

https://www.test-aankoop.be/hightech/powerbanks/vergelijker?int_source=aline&int_medium=bb&int_campaign=compare-eol&int_content=ps-powerbanks

 

Als ik in je vraag lees en "lichtgewicht" ga ik er van uit dat dit letterlijk slaat op de zwaarte van de powerbank en niet op de capaciteit ervan.

Dan zou je kunnen gaan voor de "Intenso XS 10000" (± €18-20) --> deze weegt 182g en heeft een capaciteit van 10000 mAh ruim voldoende voor jouw Galaxy.

 

Wil je een grotere capaciteit, ga dan voor de "Varta powerbank fast energy 20000" (± €36-38) echter ... --> deze weegt wel 438g met een capaciteit van 20000mAh.

Misschien toch wel een beetje "overkill" voor jouw smartphone of je zou ook over een tablet moeten beschikken

 

Aan jou om te beslissen. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Calvus zei:

@kristof28,

 

Als ik het goed heb heeft jouw Galaxy A6+ een usb-C aansluiting en een capaciteit van 3500mAh.

Wil jij deze powerbank regelmatig mee nemen of op zak hebben dan speelt het gewicht een rol.

 

Hieronder een link naar de testresultaten van Testaankoop betreffende verschillende powerbanks :

https://www.test-aankoop.be/hightech/powerbanks/vergelijker?int_source=aline&int_medium=bb&int_campaign=compare-eol&int_content=ps-powerbanks

 

Als ik in je vraag lees en "lichtgewicht" ga ik er van uit dat dit letterlijk slaat op de zwaarte van de powerbank en niet op de capaciteit ervan.

Dan zou je kunnen gaan voor de "Intenso XS 10000" (± €18-20) --> deze weegt 182g en heeft een capaciteit van 10000 mAh ruim voldoende voor jouw Galaxy.

 

Wil je een grotere capaciteit, ga dan voor de "Varta powerbank fast energy 20000" (± €36-38) echter ... --> deze weegt wel 438g met een capaciteit van 20000mAh.

Misschien toch wel een beetje "overkill" voor jouw smartphone of je zou ook over een tablet moeten beschikken

 

Aan jou om te beslissen. :)

 

Dank je wel.

In zoek idd een powerbank die kwa gewicht weinig weegt.

Maar ik weet niet of dat dat een USB c aansluiting heeft?

Als ik dat zoek op internet zie ik micro USB staan.

Type aansluiting Micro-USB
USB-C adapter Nee
Vermogen 0.7 Ampère
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet mij verbeteren dank ik, jouw smartphone heeft een USB 2.0 (USB A) en een Micro-USB aansluiting.

De Intenso heeft een USB A (USB 2.0) uitgang én een USB-C uitgang.

 

Welke aansluitingen heeft je oplaadkabeltje?

Eén uiteinde zou een Micro-USB moeten zijn voor in je smartphone en het ander uiteinde een USB-A dat zou passen in die Intenso..

Klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Calvus zei:

Ik moet mij verbeteren dank ik, jouw smartphone heeft een USB 2.0 (USB A) en een Micro-USB aansluiting.

De Intenso heeft een USB A (USB 2.0) uitgang én een USB-C uitgang.

 

Welke aansluitingen heeft je oplaadkabeltje?

Eén uiteinde zou een Micro-USB moeten zijn voor in je smartphone en het ander uiteinde een USB-A dat zou passen in die Intenso..

Klopt dit?

Euh.

ik heb een grote powerbank en in die powerbank steek ik een USB. Vraag mij niet of dat dat À,B,C of gelijk wat is.maar de Andere kant van de kabel is Micro usb. Ik heb zo een kabel in de action gekocht voor rond de 2€.

en mijn smartphone laat via die kabel en de grote powerbank gewoon op…. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Calvus zei:

Ik moet mij verbeteren dank ik, jouw smartphone heeft een USB 2.0 (USB A) en een Micro-USB aansluiting.

De Intenso heeft een USB A (USB 2.0) uitgang én een USB-C uitgang.

 

Welke aansluitingen heeft je oplaadkabeltje?

Eén uiteinde zou een Micro-USB moeten zijn voor in je smartphone en het ander uiteinde een USB-A dat zou passen in die Intenso..

Klopt dit?

Wat de gewone oplaadkabel betreft dat ziet er een usb uit. Breed. En aan de andere kant van de kabel zo iets heel klein dus een Micro usb aansluiting.

dus ik veronderstel dat dat kabeltje van uit de action goed zal zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, clarkie zei:

Ik heb een paar uur geleden al de Intenso XS 10000 via het internet besteld. 🫣

Ik hoop dat het werkt….😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.