Ga naar inhoud

LAPTOP AANSLUITEN OP TV


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb zopas een nieuwe HDMI kabel aangeslotn op mijn laptop en wil TV kijken maar op het TV scherm krijg ik enkel onderaan de werkbalk te zien.  Ik kan hier echter niets bedienen en als ik op mijn laptop een ander beeld gebruik krijg ik ook slechts die werkbalk te zien.

Wat moet ik doen om met die HDMI aansluiting tv programma's op TV bekijken die ik enkel op mijn laptop kan bekijken?

Ik heb Windos 10 en Google Chrome op mijn laptop.

Het geluid krijg ik ook niet te horen op mijn TV.
Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen zelf de oplossing gevonden.
Ik geef die door om evnetueel anderen te helpen.
1; laptop uit zetten en tv uit zetten

2. Kabek HDMI aansluiten op beide apparaten.
3.  Kies op de TV als er meerdere HDMI aansluitingen zijn de juiste (probeer ieder HDMI om de juiste te vinden)

4 GELUID OP TV KRIJGEN: Klik met rechterkant muis op het geluidsicoon rechtsonder op de laptop.
                                           Klik nu op "Geluidsinstellingen openen"

                                           OP deze Blz staat nu bovenann GELUIID 

                                           Kies hier het uitvoerapparaat dat Je wil beluisteren.  In dit geval is dit de naam van Je TV

5.  Sluit deze pagnia en Je hebt al geluid op Je TV

6.  BEELD KRIJGEN OP JE TV:: Open opnieuw het beeld zoals in punt 4 hierboven vermled staat.

                                               Links staat er boveann BEELDSCHERM;

                                               Scroll naar beneden en klik op meerdere beldschermen instellen.
                                               Nu zie Je op volgend beeld 1/2 in een blauwe rechthoek.  Dt wil zeggen dat er 2 beeldschermen nu zichtbaar zijn.

7.  Zowel hebben TV en laptop nu GELUID EN BEELD EN IS DIT PROBLEEM WAT MIJ BETREFT OPGELOST en  averwijderd worden.
TOCH DANK VOOR ALL jULLIE HULP IN HET VERLEDEN;
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.