Ga naar inhoud

Gmail label voor oude mails


FrankVG

Aanbevolen berichten

Kan ik in gmail alle mails ouder dan 5 jaar in één keer een label geven.

Ik kan ze wel filteren met 'older:01/01/2018' en dan krijg ik enkel de mails die ouder zijn, maar dan moet ik nog steeds per 100 stuks selecteren en dan telkens manueel een label aan toekennen.

Is dit op één of andere manier tot één bewerking terug te brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

eenmaal je zoekfunctie uitgevoerd, worden alle mails getoond. Per pagina kan je tot max. 100 berichten tonen.

Selecteer je de mails door een vinkje te plaatsen bij Alles worden inderdaad enkel de 100 berichten geselecteerd van je eerste pagina.

 

In mijn geval worden er 50 berichten per pagina getoond.

Maar je ziet in onderstaande afbeelding de vermelding Alle 50 berichten op deze pagina zijn geselecteerd. Alle 672 berichten in "..........." selecteren. Klik erop.

 

2023-01-15_10h12_38.thumb.png.1a83c692742c04057c47650540c21ea1.png

 

2023-01-15_10h12_54.png.9dbf540751cea0dd44b8a2813fadf199.png

 

 

Ga dan verder naar het icon Label en voer verder de gewenste actie uit.

 

 

2023-01-15_10h13_06.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag de laatste testjes gedaan om zeker te zijn dat oa ook de verzonden mails aanwezig waren. Dat was ook OK.

Nu is het heel eenvoudig een een jaarbackup te maken met Google TakeOut, want hier kan je geen datums ingeven maar wel een label selecteren.

TakeOut werkt heel vlot en enorm snel.

Tip:

Het door Google aangemaakte mbox-bestand kan geraadpleegd worden met het gratis en portable : MBoxViewer 

https://sourceforge.net/projects/mbox-viewer/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.