Ga naar inhoud

Mijn Gmail


Becca

Aanbevolen berichten

Goeie morgen iedereen...

Hopelijk zit ik hier juist met mijn vraagje, het is hier toch zo groot, even wennen hé....😄

 

Gisteren heb ik dus een Gmail adresje aan gemaakt, maar als ik een mail krijg, of

ikzelf wil een mail schrijven, dan is dit telkens zo'n klein blad.

Ik heb ook nog een Outlook en Telenet adresje en die mails vullen heel

mijn scherm, net zoals hier ook.

Is dit nu normaal, al gek heb ik mij gezocht om die e-mails groter te maken,

maar sorry, ik vind het echt niet. 😳 🙄

 

Kan er mij soms iemand helpen aub?

Veel dank namens Becca, het printscreen staat hieronder en langs beide zijkanten

zie je mijn bureaublad staan.

 

 

gmail.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de linkerkant blijf jij de lijst met mappen zien, en bovenaan je werkbalk met favorieten enz.

Als je dat vervelend vindt, omdat dat voor teveel afleiding zorgt tijdens het opstellen van een nieuwe e-mail, dan kun je ervoor kiezen om een nieuw bericht op te stellen in een nieuw venster.

Daarvoor moet je de Shift-toets ingedrukt houden, terwijl je op de knop Opstellen klikt.

Daarna in het venstertje dat geopend wordt op de knop Maximaliseren klikken.

Het opstelvenster ziet er dan zo uit:

 

63fb7c5e89549-2023-02-26_16_23_12-.png

 

In feite is het opstelvenster (= het gedeelte waarin je kunt typen) dan niet groter geworden (integendeel; zelfs wat smaller dan in de afbeelding die jij zelf plaatste), maar het geeft een wat rustiger beeld, als je dat zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.